جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام محسن مشرفی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی گفت: طلبه تراز انقلاب اسلامی، طلبه ای است که در راستای استقرار تمدن اسلامی گام بردارد و مدیران مدارس باید برای پرورش طلبه انقلابی برنامه ریزی کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»  از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین محسن مشرفی، در مراسم تکریم و معارفه مدیر مدرسه علمیه امام محمدباقر(ع) شهر خضری خراسان جنوبی، با بیان این که حوزه ستون اصلی جامعه است، گفت: مدیران حوزه های علمیه باید دین شناسی، تبلیغ دین و انقلابی بودن را مهمترین ملاک برنامه ریزی برای حوزه ها در نظر بگیرند.

وی ادامه داد: توجه به بازتاب و انتشار معارف الهی توسط مدیران حوزه های علمیه، باید برنامه ریزی شده تا جامعه اسلامی یک قدم به تمدن اسلامی نزدیک تر شود.

مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی طلاب و مبلغین را مهمترین سرمایه های حوزه عنوان کرد و افزود: تبیین دین الهی به دوش طلاب و مبلغان است و مبارزه و مقابله با اسلام آمریکایی نیاز به طلاب انقلابی و جهادی در زمینه های مختلف دارد.

حجت الاسلام مشرفی ضمن اشاره به ویژگی های طلبه، انقلابی عنوان کرد: طلبه تراز انقلاب اسلامی، طلبه ای است که در راستای استقرار تمدن اسلامی گام بردارد و مدیران مدارس باید برای پرورش طلبه انقلابی برنامه ریزی کنند.

برپایه این گزارش، در این مراسم از خدمات حجت الاسلام عباس علیزاده، مدیر سابق مدرسه علمیه امام باقر(ع) شهر خضری تقدیر و حجت الاسلام ناصر احترامی به عنوان مدیر جدید این مدرسه علمیه معرفی شد.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha