جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نشست طلاب مدرسه امام صادق (ع) خواهران شهرستان

حوزه / حجت الاسلام همایون زرینه گفت: طلاب و روحانیون شاخص ترین قشری هستند که باید برای مقابله با شبهه افکنی های دشمنان وارد عرصه شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از قزوین، حجت الاسلام محمد همایون زرینه، ظهر امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه امام صادق (ع) خواهران شهرستان بویین زهرا بر بهره گیری بیشتر طلاب از فرصت ها اشاره و اظهارکرد: هر آغازی یک فرصت خوبی است که با نشاط و سرزندگی و حس نو شدن همراه است و باید از این فرصت استفاده کنیم و با برنامه ریزی و هدف گذاری مطلوب و درست، به سمت جلو گام برداریم.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا با تاکید بر این که  طلاب باید از امکانات موجود حداکثر استفاده را ببرند، افزود:  طلاب و روحانیون شاخص ترین قشری هستند که باید برای مقابله با شبهه افکنی های دشمنان وارد عرصه شوند.

وی تصریح کرد: ما باید در برابر نعمات الهی شاکر باشیم و قدر فرصت ها را بدانیم، چرا که این شکرگزاری باعث فراوانی نعمت می شود.

وی بر ضرورت رعایت اخلاق در جامعه اشاره کرد و بیان داشت: ما به عنوان سربازان امام زمان(عج) باید در جامعه سرآمد رعایت مکارم اخلاق و ادب باشیم تا بتوانیم تاثیرگذاری بیشتری در میان مردم داشته باشیم.

امام جمعه شرستان بویین زهرا در پایان گفت: اخلاق زير بنای دین است و پيامبر اكرم(ص) هدف بعثت خود را مكارم اخلاق بیان فرمودند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha