جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده ، امام جمعه موقت اهواز

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن‌زاده، گفت: علما، روحانیون و طلاب حوزه‌های علمیه باید با تبیین مسائل حساس کنونی کشور و جهان و بیان پشت پرده‌های برخی حوادث و جریان‌ها، نگاه آینده بین درستی را به مردم داده و آنها را در انتخاب بهترین‌ها، یاری نمایند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابوالحسن حسن‌زاده، امام‌جمعه موقت اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به فضای سیاسی حاکم بر کشور، بر لزوم نگاه تیزبینانه علما و روحانیون نسبت به مسائل سیاسی تأکید کرد و اظهار داشت: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در شرایط بسیار حساسی بوده و باید که مسئولان عالی‌رتبه نظام، دعواها و بازی‌های سیاسی را کنار گذاشته و به فکر خدمت‌رسانی و توجه به معیشت مردم باشند.

امام‌جمعه موقت اهواز، ادامه داد: علما، روحانیون و طلاب حوزه‌های علمیه باید با تبیین مسائل حساس کنونی کشور و جهان و بیان پشت پرده‌های برخی حوادث و جریان‌ها، نگاه آینده بین درستی را به مردم داده و آنها را در انتخاب بهترین‌ها، یاری نمایند.

وی، با اشاره به حمایت همه‌جانبه مردم از نظام جمهوری اسلامی، تصریح کرد: امروز ملت ایران با همه توان در برابر مشکلات داخلی و خارجی ایستاده و نمی‌گذارند تا خدشه‌ای به اصل نظام وارد شوند؛ به همین دلیل تکلیف شرعی مسئولان عالی‌رتبه است که انتظارات این ملت همیشه در صحنه را اجابت کنند.

امام‌جمعه موقت اهواز ادامه داد: اگرچه برجام دستاورد مطلوبی برای کشور به‌ویژه معیشت مردم نداشت، اما دولتمردان می‌توانند تا پایان کار دولت یازدهم، اوضاع نه‌چندان مناسب کشور را سامان بخشند و به فکر بهبود رفاه اجتماعی و شخصی مردم باشند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن‌زاده در پایان تصریح کرد: مردم خوزستان همچنان منتظر عملی شدن وعده های مسئولان برای رفع مشکلات هستند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha