پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام والمسلمین مومنی

حوزه/ معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان گفت: امروز دشمن فعالانه با برنامه و هدفمند درصدد تحقق اهداف خود از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی است که بهترین راه مقابله با آن همین روش مقابله به مثل از طریق شبکه های اجتماعی و حرکت هوشمندانه است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام سید حسین مومنی، شامگاه چهارشنبه در نخستین جلسه جبهه فضای مجازی طلاب و روحانیون حوزه علمیه اصفهان، اظهار کرد: یکی از دغدغه های نیروهای انقلابی و مذهبی نابسامانی موجود در عرصه فضای مجازی است .

وی تصریح کرد: در این عرصه و به منظور رفع این دغدغه مندی شاید گروه ها و اقشار مختلفی به انجام  وظیفه  بپردازند، ولی ضرورت داشته که حوزه علمیه از دریچه نگاه خود به این عرصه بپردازد.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان تصریح کرد: با توجه به پتانسیل و ظرفیت خوبی که در بدنه طلاب و روحانیون در عرصه فضای مجازی و کارهای رسانه های وجود دارد، برآن شدیم  که یک جبهه فضای مجازی را تشکیل دهیم.

وی با اشاره به این که حرکت هوشمندانه و آگاهانه در عرصه فضای مجازی وظیفه و رسالت روحانیون و طلاب است، ابراز داشت: فعالیت آگاهانه و حرکت سازماندهی و برنامه ریزی شده و در یک جهت گام برداشتن در عرصه فضای مجازی یک الزام است، چرا که چه بسا برخی از طلاب و روحانیون حضور فعالانه ای در فضای مجازی دارند، ولی به دلیل هم جهت و برنامه ریزی حرکت نکردن، در جهت سوء تبلیغ قدم بر می دارند.

حجت الاسلام والمسلمین مومنی در ادامه با اشاره به فرمایش مهم رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که اهمیت فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی است، گفت: امروز دشمن فعالانه با برنامه و هدفمند درصدد تحقق اهداف خود از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی است که بهترین راه مقابله با آن همین روش مقابله به مثل از طریق شبکه های اجتماعی و حرکت هوشمندانه است.

۳۱۳/۳۸

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha