جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رقابت طلاب خواهر

حوزه / مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین از برگزاری جشنواره قرآنی با حضور طلاب این حوزه خبرداد.

حجت الاسلام  والمسلمین رضا کاظم لو در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»  در قزوین با اشار به اهمیت قرآن کریم گفت:  قرآن که خود یک نسخة شفا بخش برای همه  دردها می باشد، خود را به عنوان یک عامل جهت تسکین قلبها ومحکم کردن دل وآرام بخش معرفی می کند لذا باید به آن اهتمام فراوانی گردد.

مدیرحوزه علمیه خواهران استان قزوین خاطرنشان کرد: همانگونه که  نزول تدریجی قرآن بر قلب آن حضرت پیامبر اکرم (ص)  موجب آرامش وسکون نفس ویا استحکام نفس او می گردد؛ تلاوت مستمر وانس مداوم با آیات قرآن، می تواند موجب تثبیت قلوب و آرامش نفس هر کسی گردد.

وی تصریح کرد:اگر راه زندگی سالم و سعادتمندی دنیا و آخرت را می خواهیم باید با این کتاب آسمانی انس بیشتری داشته باشیم.

حجت الاسلام کاظم لو اظهارکرد:امروز طلاب اهل علم وهمه حوزویان باید با این کتاب الهی که از تمام تحریف ها مصون مانده بیشتر تدبر نمایند، لذا در همین راستا در حوزه استان جشنواره قرآنی برگزار شد تا طلاب بیشتر با مفاهیم قر آنی آشنا شوند.

وی تصریح کرد: این جشنواره به  مدت یک روز در قزوین و با حضور 66 نفر طلبه خواهراز کلیه مدارس علمیه استان و در بخش های قرائت ،تفسیر  ونهج البلاغه  برگزار و طلاب با هم به رقابت پرداختند.

حجت الاسلام کاظم لو خاطرنشان کرد:از میان این افراد شرکت کننده در این جشنواره 12 نفر برگزیده استانی خواهند بود که در نهایت از بین آنها  6 نفربه مرحله کشوری راه پیدا می کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha