پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
درگیری در بحرین

حوزه/ روز گذشته نقاط مختلق بحرین شاهد خروش مردم انقلابی در حمایت از شیخ عیسی قاسم و درگیری میان انقلابیون و مزدوران امنیتی آل خلیفه بود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، روز گذشته نقاط مختلف بحرین شاهد خروش مردم انقلابی در حمایت از شیخ عیسی قاسم و درگیری میان انقلابیون و مزدوران امنیتی آل خلیفه بود.

در این راستا گروهی از جوانان انقلابی منطقه ابوقوة در یک عملیات میدانی خیابان اصلی منطقه را مسدود کرده و با آتش زدن لاستیک اعتراض خود به حملات گسترده اخیر نیروهای امنیتی به منازل مردم در نقاط مختلف را اعلام کردند.

این در حالی بود که حملات نیروهای امنیتی به منازل مردم در نقاط مختلف برای یافتن زندانیانی که از زندان «جو» فرار کرده اند همچنان ادامه داشت و در این راستا نیروهای امنیتی خسارت های زیادی به اموال مردم در الدراز، ستره، بنی جمره، دمستان و کرزکان وارد کردند.

گزارش های رسیده از بحرین همچنین حاکی از آن است که تعدادی از نیروهای امنیتی با لباس شخصی و استفاده از بالگردهای نظامی روز گذشته به اموال مردم در منطقه الدراز خسارت هایی وارد ساخته و قایق های ماهیگیری این منطقه را در جستجوی زندانیان فراری مورد بازرسی و تفتیش قرار دادند.

در همین راستا فعالیت های انقلابی مردم به مناسبت اولین سالگرد اعدام شیخ نمر توسط آل سعود همچنان در نقاط مختلف ادامه داشت و مردم انقلابی منطقه الدیر با آتش زدن لاستیک خیابان اصلی را مسدود کرده و اعتراض خود را به این جنایت آل سعود اعلام کردند.

در «نویدرات» نیز شب گذشته مراسم یادبودی برای شیخ شهید نمر برگزار شد که شماری از شهروندان و خانواده های شهدا در آن حضور داشتند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha