پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سعید روستا آزاد

حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات گفت:اصل ایده ای که موجب برگزاری سومین همایش فضای مجازی شد که تا کنون ۵۰ مقاله به آن رسیده، آن بود که باید ادبیات این رویکرد توامانی که دارای تهدید و فرصت است تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» ، حجت الاسلام والمسلمین سعید روستا آزاد صبح امروز در دیدار اعضای برگزار کننده سومین همایش فضای مجازی با آیت الله العظمی مکارم شیرازی اظهار داشت: اصل همایش فضای مجازی در روز 19 اسفند برگزار می شود، ولی در دو روز قبل از آن نشست های تخصصی برگزار خواهد شد.

وی افزود: اولین همایش در دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی  و سال دوم در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد و امسال این همایش در دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم  برگزار می شود.

وی گفت: امسال 25 مرکز حوزوی و دانشگاه در این همایش با ارسال مقالات و کمک به برگزاری این همایش، مشارکت داشته اند.

معاون دفتر تبلیغات بیان کرد: اصل ایده ای که موجب برگزاری این همایش شد که تا کنون 50 مقاله به آن ارسال شده است، آن بود که باید ادبیات این رویکرد توامانی که دارای تهدید و فرصت است تبیین شود.

حجت الاسلام والمسلمین روستا آزاد اظهارکرد: رهبر معظم انقلاب فرمود، فضای مجازی به قتلگاه جوانان و نوجوانان مبدل شده است و به همین خاطر باید لوازم این بخش در کشور رعایت شود.

وی گفت: مطالبات فنی که در این همایش از سوی اساتید متخصص در این عرصه بیان می شود؛ بهانه ای برای مجریان این بخش نمی گذارد که بگویند طلاب از این فضا آشنایی فنی کافی ندارند.

حجت الاسلام والمسلمین روستا آزادبیان کرد: درگیر کردن خانواده ها و آموزش و پرورش با این همایش در قالب نمایشگاه تخصصی که در این همایش برگزار می شود از جمله برنامه های سومین همایش فضای مجازی خواهد بود.

وی گفت: در روزهای 17 و 18 اسفند ماه سال جاری پنل های تخصصی از جمله فقه و فضای مجازی، اخلاق در فضای مجازی و سواد فضای مجازی (راهکارها تهدیدات و مشکلات) برگزار می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha