پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شیخ ماهر عبد الرزاق

حوزه/ شیخ عبد الرزاق تمامی علما و روحانیون دینی را به یکپارچه سازی خطابه ها و تلاش در جهت منافع امت اسلامی، اقدام هدفمند در مسائل و چالش های امت و تحکیم وحدت فراخواند و تاکید کرد: هر خطابه و سخنرانی که بوی فتنه و تفرقه بدهد، برای خدمت به دشمن صهیونیستی تکفیری ایراد می شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ ماهر عبد الرزاق رئیس جنبش "اصلاح و وحدت" لبنان طی سخنانی انفجارهای تروریستی صورت گرفته در کشورهای مختلف را محکوم کرد و از سران کشورهای عربی و اسلامی خواست تا برای مقابله با تروریسم استراتژی خاصی در پیش گیرند و اقدام جدی صورت دهند؛ چرا که تروریسم برای تمامی بشریت تهدیدی جدی به شمار می رود و حتی به حامیان و تاسیس کنندگان خود رحم نکرده است.

وی اشاره کرد: برخی حکومت ها که به صورت آشکارا از تروریسم حمایت می کنند و شناخته شده اند، باید در دادگاه های عربی، اسلامی و جهانی محاکمه شوند؛ چراکه آن ها مسئول تمام اقدامات تروریستی، کشتار و ویرانی در جهان عرب و اسلام هستند.

این روحانی اهل سنت، تمامی علما و روحانیون دینی را به  تلاش در جهت منافع امت اسلامی، اقدام هدفمند در مسائل و چالش های امت و تحکیم وحدت فراخواند و تاکید کرد: هر خطابه و سخنرانی که بوی فتنه و تفرقه بدهد، برای خدمت به دشمن صهیونیستی تکفیری ایراد می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha