پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام علی نعمت اللهی

حوزه / مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: دشمنان باورهای اعتقادی جوانان را نشانه گرفته اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام علی نعمت اللهی امروز در نشست اعضای روحانیون و مبلغین شهرستان اقبالیه که در سالن اجتماعات کانون فرهنگی این شهر برگزارشد، به مسئله مهم تهاجم فرهنگی از سوی دشمنان، اظهارکرد: در تهاجم فرهنگی دشمنان، تلاش گسترده ای برای تغییر ارزش ها و از خود بیگانگی مخصوصا بین جوانان صورت گرفته که امروز وظیفه روحانیون و مبلغین در این مسئله خطیر است.

 مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین خاطرنشان کرد: تحت تاثیر قرار دادن مردم یک جامعه، هدف اصلی تهاجم فرهنگی است، زیرا اگر ملتی از نظر ارزش های فرهنگی و اجتماعی تغییر کند، حکومت آنان نیز به همان شکل و وضعیت تغییر خواهد یافت.

این کارشناس خانواده تصریح کرد:  وقتی تهاجم فرهنگی بیگانه، فرهنگ ملتی را با خود همرنگ سازد، زمینه برای  تسلط بیگانه بر آنان نیز فراهم می شود.

وی افزود: تهاجم فرهنگی، توطئه و فتنه‌ای برنامه ‌ریزی شده‌است که  دشمنان انقلاب علیه حاکمیت دین و باورهای اخلاقی و اجتماعی ترسیم کرده‌اند تا جامعه و جوانان را از فرهنگ اصیل و اعتقادات مذهبی دور سازند و با ارائه فرهنگ آلوده و اندیشه‌های فاسد که ظاهری جذّاب دارند، جوانان را به فساد و ابتذال ترغیب کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اظهارداشت: یکی از دغدغه‌های دیرینه مقام معظم رهبری  که همواره مورد تأکید و توجه ایشان بوده، مقوله تهاجم فرهنگی است و آنچه مسلم است،  این است که دشمن، تهاجم خود را از جبهه فرهنگی شروع کرده و در حال گسترش است.

حجت الاسلام نعمت اللهی نقش خانواده ها را در این مقوله با اهمیت دانست و بیان داشت: از جمله راههای مبارزه با تهاجم فرهنگی، تقویت و احیای روحیة عزّت نفس در فرزندان می‌باشد و بنابراین لازم است خانواده ها  با  تقویت این روحیه به  فرزندان خود در خانواده  این موضوع بسیار مهم را تبیین نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha