شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری

حوزه / عضو شورای حوزه علمیه قزوین گفت: نفوذ فرهنگی از سایر نفوذها خطرناک تر است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت اسلام والمسلمین علی اسلامی  امروز در جمع فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در حسینیه شهید حسن پور برگزارشد، اظهار با تاکید بر اتحاد امت اسلامی در برابر استکبار جهانی گفت: امروز برای نصرت مسلمین راهی جز اتحاد و وحدت بین مسلمانان وجود ندارد.

وی د رادامه با هشدار در خصوص جنگ نرم و نفوذ فرهنگی افزود:  تشکیل قرارگاه‌های فرهنگی به دستور مقام معظم رهبری نشانگر نگرانی ایشان از نفوذ فرهنگی دشمن و آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی است که باید به آن بیش از پیش اهتمام داشته باشیم.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: در جنگ سخت، سایر نیروها توان استراحت دارند ولی قرارگاه‌های فرهنگی بایستی در آماده‌باش کامل باشند چرا که نفوذ فرهنگی از سایر بخش ها خطرناک تر است.

امام جمعه شهرستان تاکستان به تلاش دشمنان جهت ضربه زدن به این نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره و اظهار داشت:  دشمنان با تمام امکانات و توان بسیج شده‌اند تا به انقلاب ما ضربه بزنند و این ضربه را در حوزه فرهنگ تدارک دیده‌اند.

وی با بیان اینکه برای مصون‌سازی نسل جوان، هیچ راهی جز در پناه قرآن قرار گرفتن نداریم، یادآور شد: قطعاً نسلی که در دامن قرآن صیانت شود، ماندنی و ماندگار خواهد شد.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین با تاکی براینکه  نگاه انقلابی برای حرکت در مسیر مستقیم انقلاب لازم است ، بیان داشت:  با تقویت هویت اصلی آن که همان رابطه با خداست می توان مسیر انقلاب را محکم تر و به صورت پیوسته پیمود.

وی در پایان با اشاره به نقش روحانیت در مقابله با جنگ نرم دشمن ابرازداشت:  مبلغین دینی و روحانیت  در راستای مقابله با تهاجمات فرهنگی و معضلات و آسیب‌های فرهنگی اجتماعی نقش مهمی را به عهده دارند که باید به آن اهتمام گردد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha