جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دلم می‌خواهد مسلمانان را سلاخی کنم!

حوزه/ یک معلم دبیرستان در اوکلاهاما به خاطر به اشتراک گذاشتن پیام‌های هولناک علیه اسلام و سایر اقلیت‌های اجتماعی مورد انتقاد گسترده قرار گرفته است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، یک معلم دبیرستان در اوکلاهامای آمریکا به خاطر گذاشتن پیام‌های هولناک علیه اسلام و اقلیت‌های دیگر در شبکه‌های اجتماعی مورد انتقاد گسترده قرار گرفته است.

دان کلوز که در دبیرستان دیویی تاریخ آمریکا تدریس می‌کند، سال‌هاست که پیغام‌های نژادپرستانه و توهین‌آمیز علیه مسلمانان به اشتراک گذاشته و آخرین پیام‌های او در هفته‌های اخیر نگرانی‌هایی را در جامعه مسلمانان برانگیخته است.

وی در یکی از پیام‌هایش از مردم آمریکا خواسته شرایط سیاسی و اجتماعی را بگونه ای پیش ببرند که بتوانند مسلمانان را سلاخی کنند!

بسیاری از این پیغام‌های وحشتناک و فجیع در بازفیلد و فیس بوک گذاشته شده‌اند.

شورای روابط اسلامی آمریکایی در اوکلاهاما از مدیران مدرسه خواسته‌اند اقدام انضباطی علیه این معلم در پیش بگیرند.

این شورا اعلام کرد: هر چند ما می‌دانیم که پیام‌های شبکه‌های اجتماعی همیشه منعکس کننده نظرات مستقیم افراد در محل کار نیستند اما مایه تاسف است که دانش آموزان در مدرسه در معرض چنین دیدگاه‌های نژادپرستانه و تبعیض‌آمیزی قرار داشته باشند. ما صمیمانه امیدواریم دبیرستان دیویی نه تنها اقدامات انضباطی در رابطه با این فرد در پیش بگیرند بلکه مهمتر از آن گام‌هایی برای اصلاح این مشکل با استفاده از آموزش‌ها و مهارت‌های فرهنگی و تنوع جمعیتی ارائه شده توسط شورا و دیگر سازمان‌های محلی بردارند.

این در حالی است که مدیران مدرسه این مسئله را شخصی تلقی کرده و حاضر به هیچ گونه اقدامی در این باره نیستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha