شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
پیام نور

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران یزد در نشست مشترکی با مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های پیام نور استان، بر ضرورت گسترش تعاملات حوزه و دانشگاه در بخش های اساتید و مدیران و استمرار موضوع وحدت حوزه و دانشگاه در طول سال تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد کارگر شورکی، در نشست مشترکی با مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های پیام نور استان یزد که به منظور ارتقای حضور علمی و فرهنگی بانوان حوزوی در دانشگاههای پیام نور استان تشکیل شد با اشاره به بیانات امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص وحدت هرچه بیشتر حوزویان و دانشگاهیان، اظهار کرد: این موضوع باید در طول سال پیگیری شود و تنها به مناسبت خاصی که نامگذاری شده است، اکتفا نشود.

مدیر حوزه علمیه خواهران یزد تصریح کرد: لازم است حوزه و دانشگاه علاوه بر ارتباطی که بین دانشجویان و طلاب توسط نهاد  ایجاد می شود، در سطح بالاتر نیز بین اساتید حوزه و دانشگاه  و مدیران حوزه و دانشگاه، ارتباط عمیق برقرار شود.

حجت الاسلام صدر الساداتی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های ییام نور استان نیز در این نشست، بیان کرد: بحث وحدت و تعامل نزدیک حوزه و دانشگاه مورد توجه امام(ره) و رهبری بوده و تاکنون گام هایی در این زمینه  از جمله حضور مبلغان در خوابگاه های دانشجویی، امامت نماز جماعت، برگزاری حلقه های صالحین و... برداشته شده، ولی انتظار می رود اقدامات منسجم تر و فراتری برداشته شود.

وی  افزود: با توجه به اینکه بخش عظیمی از دانشجویان از بانوان هستند، لذا حضور مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد، در کمیته مشترک حوزه و دانشگاه ضروری به نظر می رسد و ما خواستار همکاری و حضور بیشتر حوزه علمیه خواهران در این دانشگاه هستیم .

برپایه این گزارش، در ادامه نشست، زمینه های تعامل بیشتر حوزه و دانشگاه و هم چنین مباحث مربوط به ازدواج  آسان طلبگی و دانشجویی مورد بررسی قرار گرفت .

 

انتهای پیام / ۳۱۳/۴۷

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha