جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید علی عبداللطیف فضل الله

حوزه/ لازم است کشورهای عربی و منطقه ای موضع و برنامه ای صریح و روشن برای مبارزه با تروریسم و از بین بردن منابع مالی و تسلیحاتی تروریست ها اتخاذ کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید علی عبداللطیف فضل الله رئیس نشست "الفکر العاملی" لبنان ضمن استقبال از تشکیل کابینه جدید لبنان و فعال شدن پرونده های نفت و گاز در دولت گفت: کشور نیاز به رسیدگی و توجه بیشتر به پرونده های اقتصادی دارد و دولت جدید لبنان باید علاوه بر مسائل اقتصادی تصویب قانون جدید انتخابات را در اولویت برنامه های خود قرار دهد تا قانونی بر اساس نسبیت و محترم شمردن حق تمام گروه ها و احزاب در اداره کشور تصویب شود.

وی افزود: توصیه دیگر ما به دولت این است که در تمام اقدامات و تصمیم گیری های خود منافع و مصالح لبنان را در نظر بگیرد و از در نظر گرفتن منافع احزاب و طوایف خودداری کند و در هر حال به قانون کشور احترام بگذارد و آن را اجرا کند.

سید فضل الله ادامه داد: اصلاحات حقیقی با ریشه کن ساختن فساد آغاز می شود و اینکه دست دستگاه قضایی کشور در مجازات مفسدان بزرگ و کوچک بدون در نظر گرفتن گرایش های حزبی و سیاسی مفسدان، باز گذاشته شود.

وی در بخش دیگر از سخنان خود خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی منطقه لازم است کشورهای عربی و منطقه ای موضع و برنامه ای صریح و روشن برای مبارزه با تروریسم و از بین بردن منابع مالی و تسلیحاتی تروریست ها اتخاذ کنند و دست حامیان مالی و تسلیحاتی تروریست ها را کوتاه کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha