جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه شهر برازجان

حوزه / امروز مساله فضای مجازی به عنوان یکی از مهمترین معضلات در صدر مشکلات قرار دارد و انتظار می رود شاهد حرکتی انقلابی از طرف مبلغان در این زمینه باشیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، با حضور امام جمعه شهر برازجان، رئیس اداره تبلیغات شهرستان، مسئول حوزه نمایندگی  ولی فقیه در سپاه ناحیه دشتستان، مدیر، اساتید، طلاب و تعدادی از مبلغان طرح هجرت و مستقر جلسه هم اندیشی حوزه انقلابی در محل مسجد مدرسه علمیه چهارده معصوم برازجان برگزار شد.

حجت الاسلام حسن مصلح در ابتدای این مراسم با بیان مسائل مختلف سطح شهرستان خواستار حضور پررنگ تر مبلغان و روحانیون در ابعاد مختلف فرهنگی و اجتماعی شد.

امام جمعه برازجان با ابراز نگرانی از وضعیت فرهنگی سطح جامعه و نفوذ ذشمن در میان  نسل جوان خاطرنشان کرد: امروز مساله فضای مجازی به عنوان یکی از مهمترین معضلات در صدر مشکلات قرار دارد و انتظار می رود شاهد حرکتی انقلابی از طرف مبلغان ارجمند باشیم.

در ادامه این نشست حجت الاسلام محمد جوکار مدیر مدرسه علمیه چهارده معصوم(ع) برازجان با استناد به صحیفه امام راحل(ره) به بخش های مهم سخنان پیر جماران در خصوص طلبه انقلابی خاطرنشان کرد: برای شناخت صحیح وظیفه یک طلبه انقلابی می بایست این عبارات امام راحل را مورد دقت نظر بیشتر قرار داد و اگر میخواهیم راه را پیدا کنیم الزاما راهی جز راه امام و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نداریم.

تشکیل مجمع طلاب انقلابی یکی از پیشنهادهایی بود که مدیر مدرسه علمیه چهادره معصوم بدان اشاره کرد.

در پایان این جلسه شرکت کنندگان نظرها و پیشنهادهای خویش را جهت شکوفاتر شدن حوزه انقلابی ابراز داشتند

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha