جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
همایش پیاده روی خانوادگی طلاب در اهواز

حوزه/ دومین همایش پیاده‌روی خانوادگی طلاب، با هدف ترویج فرهنگ ورزش همگانی و همچنین افزایش سلامت جسمانی میان طلاب و روحانیون در اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، دومین همایش پیاده‌روی خانوادگی طلاب، با حضور جمع کثیری از طلاب و روحانیون که همراه با همسر و فرزندان خود در محل دانشگاه شهید چمران اهواز حاضر شده بودند، برگزار شد.

بنا بر این گزارش، حجت‌الاسلام محمد کیانی، معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان، هدف از برگزاری این همایش را ترویج فرهنگ ورزش همگانی و همچنین افزایش سلامت جسمانی در بین طلاب و روحانیون اعلام کرد.

وی با اشاره به شعار این همایش، گفت: شعار این برنامه «ورزش همگانی، سلامت همگانی» و عیناً کلام نورانی مقام معظم رهبری بود که از جمله برنامه‌های برگزار شده «ایستگاه نقاشی کودکان»، «نمایشگاه کتاب با موضوع خانواده و کودک» و «نمایشگاه عفاف و حجاب» بودند.

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان، از برگزاری سومین همایش پیاده‌روی در بهمن‌ماه جاری خبرداد و اظهار داشت: إن‌شاءالله سومین همایش نیز ماه آینده در محل دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است: در پایان این همایش، مراسم قرعه کشی از نفرات شرکت کننده در این همایش برگزار شد که جوایزی نفس به فرزندان، همسران و خود طلاب و روحانیون اهداء گردید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha