جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام سعيد شاه آبادى-رئیس موسسه غدیر شناسی

حوزه/ رئيس موسسه غدير شناسى از برگزاری کلاس ها و دوره هاى غدير شناسى براى اقشار فرهنگى و فرهيخته جامعه خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین سعيد شاه آبادى در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، با اعلام این خبر، گفت: موسسه غدير شناسى از سال 89شروع به فعاليت كرده است و رويکرد اصلى اين موسسه آموزشى و معرفتى بوده است.

وى ادامه داد: امروز موسسات غديرى زایدی در کشور فعالیت می کنند  و عمدتا رويکرد تبليغى و ترويجى دارند و بيشتر وقت خود را به برگزارى همايش ها، كنگره ها، جشن ها و عزادارى اختصاص مى دهند و کمتر به امر آموزش مى پردازند، لذا احساس کرديم در نظام اسلامى و ولايى جاى دوره هاى آموزشى که بتواند بحث توانمند سازى محبين اهل بيت(ع) را در حوزه شبهات و دفاع علمى و استدلالى از آموزه هاى مکتب ولايت دنبال كند، خالى است و به اين سمت حركت كرديم.

رئيس موسسه غدير شناسى با اشاره به ضرورت انتقال عالمانه معارف غدیری به جامعه، ادامه داد: آموزش يک کار زير بنايى است که متاسفانه متوليان فرهنگى کمتر به سمت آن رفته اند، لذا بايد بيشتر مورد توجه قرار گيرد.

حجت الاسلام والمسلمین شاه آبادى خاطرنشان كرد: در طول ماه هاى گذشته با همکارى آموزش و پرورش برنامه های آموزشی ضمن خدمت براى معلمين گرفته شده و جمع فراوانى از فرهنگیان در بندرعباس، رودان ، ميناب و قشم مشغول تحصيل شدند و به زودى اين كلاسها در شهرستانهاى پارسيان ، بندر لنگه و جاسک نیز برگزار خواهد شد.

رئيس موسسه غدير شناسى با بيان اينكه نبايد به آموزه هاى اهل سنت توهين شود، خاطرنشان کرد: در کلاس هاى غدير شناسى تعدادى از اهل سنت هم شرکت مى کنند و از همه محبين اهل بيت(ع)اعم از شيعه و سنى دعوت می شود که در اين دوره ها شركت كنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha