شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام عربعلی جباری - امام جمعه بهشهر

حوزه/ تولیت مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر، فرهنگ را زیربنای همه مسائل مهم کشور دانست و گفت: نباید فرهنگ کشور را فدای مسائل اقتصادی کنیم که این مسأله عواقب و خسارت های سنگینی برای کشور در پی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعربعلی جباری، شنبه شب در جمع مسؤولان شهرستان بهشهر، وحدت و همدلی را رمز پیشرفت و توسعه کشور دانست و گفت: کشور بدون وحدت نمی تواند به اهداف و آرمان های انقلاب دست یابد.

وی با بیان این که پیشرفت های 38 ساله کشور در سایه وحدت و همدلی عموم مردم به دست آمده است، افزود: علیرغم همه توطئه ها و دشمنی ها با انقلاب و نظام اسلامی، اما امروز شاهد رشد و تعالی نظام هستیم.

تولیت مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر با اشاره به این که انقلاب عظیم ملت ایران در سایه وحدت و همدلی مردم به پیروزی رسیده است، خاطرنشان کرد: دست های آلوده از ابتدای پیروزی انقلاب تلاش کردند تا میان مردم و نظام دودستگی ایجاد کنند که خوشبختانه با هوشیاری رهبری معظم و مردم این توطئه شکست خورد.

امام جمعه بهشهر با اشاره به این که کشور در شرایط امروز جامعه بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت و همدلی میان مسؤولان است، خاطرنشان کرد: امروز کشور برای پیشرفت و توسعه نیازمند آرامش است و با اختلاف نمی توان به مشکلات رسیدگی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین جباری با اشاره به این که مسؤولان باید از فرصتی که در اختیار آنها قرار داده شده است تنها در راه خدمت به مردم استفاده کنند، افزود: اگر خدای ناکرده فرصت خدمت گزاری از دستبرود، بازگشتی برای آن وجود نخواهد داشت و این مسؤول برای پاسخگو باشد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز یکی از مهم ترین دغدغه های نسل جوان مسأله معیشت و بیکاری است که باید از سوی مسؤولان جدی گرفته شود، خاطرنشان کرد: متأسفانه امروز مسأله بیکاری جوانان عامل بروز بسیاری از ناهنجاری های فرهنگی و اجتماعی در کشور شده است.

تولیت مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر با بیان این که اختلاف میان مسؤولان ارشد کشور موجب دلسردی مردم نسبت به نظام و انقلاب خواهد شد، خاطرنشان کرد: مسؤولان کشور باید با عملکرد مثبت خود، دلبستگی مردم به انقلاب را تقویت کنند.

حجت الاسلام جباری با اشاره به این که مسؤولان کشور باید در کنار توجه به مسائل اقتصادی از موضوعات فرهنگی غافل نشوند، تصریح کرد: امروز مسائل فرهنگی در کشورمان از یک وضعیت و سامان خوبی برخودارنیست.

امام جمعه بهشهر با بیان این که امروز کشورمان در معرض سنگین ترین هجمه های فرهنگی دشمنان قرار دارد، گفت: متأسفانه یک برنامه مسنجم و هدفمند فرهنگی در کشور وجود ندارد.

استاد حوزه علمیه مازندران بر ضرورت توجه به دغدغه های فرهنگی رهبر معظم انقلاب اسلامی از سوی مسؤولان تأکید کرد و افزود: باید از همه ظرفیت های موجود در کشور به منظور تحقق این دغدغه ها گام برداریم.

حجت الاسلام والمسلمین جباری، فرهنگ را زیربنای همه مسائل مهم کشور دانست و گفت: نباید فرهنگ کشور را فدای مسائل اقتصادی کنیم که این مسأله عواقب و خسارت های سنگینی برای کشور در پی خواهد داشت. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha