چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
حجت الاسلام مهدی ‌آدینه

حوزه/ مسئول مبلغین هجرت شهرستان شیراز گفت: در راستای لبیک به ندای علماء و نماینده ولی فقیه در استان فارس، نماز طلب باران به همت ائمه جماعات شیراز، در همه مساجد دیار احمد بن موسی(ع) اقامه می شود .

حجت‌الاسلام مهدی آدینه در گفت‌و‌گو با خبرنگارخبرگزاری«حوزه» در شیراز، با اعلام خبر فوق، اظهار‌ داشت: بنا به پیشنهاد آیت‌الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز و همچنین آیت الله سید علی اصغر دستغیب تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی، برای نزول رحمت الهی و آمدن باران در دیار امامزادگان واجب التعظیم، نماز استسقاء یا همان نماز طلب و درخواست نزول رحمت الهی باران خوانده می شود.

 با ابراز این که امیدواریم همه ائمه جماعات مساجد شهرستان شیراز و حومه وهچنین مبلغین طرح هجرت روستایی  به این ندای علماء فارس و شهرستان شیراز لبیک گویند و در اقدامی هماهنگ نماز استسقاء را در مساجد شهر شیراز به عنوان سومین حرم اهل البیت(ع) اقامه کنند، گفت: این حرکت، به خودی خود، نشان از همدلی و هم زبانی مردم این دیار اسلامی دارد .

مسئول مبلغین هجرت شهرستان شیراز خاطرنشان کرد: از آنجایی که این  نماز براى جلب نظر رحمت خدواند متعال اقامه میشود، بهتر است فرزندان خود را نیز همراه خود به این نماز با برکت دعوت کنیم چرا که کودکان از روحی پاک و لطیف برخوردارهستند و خداوند نگاهی ویژه به قلب پاک این کودکان و نوجوانان دارد .

آدینه افزود: مبلغین طرح هجرت بلند مدت شهرستان شیراز نیز در لبیک به ندای امام جمعه شیراز سومین حرم اهل البیت(ع) و همین طور علماء، نماز استسقاء را در مساجد روستایی محل تبلیغ خود اقامه خواهند کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha