پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سئوالات دینی

حوزه/ رئیس اداره پاسخگویی به سئوالات دینی آستان قدس رضوی گفت: طی پاییز سال جاری بیش از ۳۵۰۰ زائر و مجاور از مشاوره اعتقادی حرم رضوی بهره مند شدند.

به گزارش  خبرگزاری «حوزه» از مشهد، مهدی لسانی با اشاره به اینکه واحد مشاوره اعتقادی حرم مطهر رضوی همه ایام هفته آماده خدمت رسانی به زائران است، اظهارداشت: این واحد طی پاییز سال جاری و دهه پایانی صفر به بیش از 3500 زائر و مجاور خدمات مشاوره اعتقادی و ادیان ارائه کرده است که بیش از 1800 نفر از آن‌ها زائران بارگاه منور رضوی بوده‌اند.

وی از بهره مندی 1700 نفر از مجاوران حرم مطهر رضوی از واحد مشاوره اعتقادی حرم رضوی خبر داد و اعلام کرد: در فرآیند مشاوره اعتقادی حرم رضوی، 300 نفر خانم و 3200 نفر مرد از این واحد، مشاوره اعتقادی گرفته اند.

لسانی ابراز کرد: از سوی اداره پاسخگویی به سئوالات دینی آستان قدس رضوی، در ایام پایانی ماه صفر، اساتید مشاوره اعتقادی به محل استقرار زائران پیاده اعزام شدند.

رئیس اداره پاسخگویی به سوالات دینی آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه واحد مشاوره اعتقادی حرم مطهر رضوی با 35 استاد مجرب آماده ارائه خدمات مشاوره اعتقادی به زائران و مجاوران است، گفت: مدرسه پریزاد زیر نظر مرکز مشاوره دینی حرم مطهر رضوی، پاسخگوی شبهات دینی و اعتقادی در زمینه‌های «دین‌شناسی عمومی»، «علوم قرآنی و حدیث»، «فلسفه و عرفان»، «تاریخ و سیره انبیاء و ائمه معصومین(ع)»، «فرق و مذاهب»، «منبع‌شناسی دینی» و «شخصیت‌شناسی دینی» است.

لسانی افزود: علاقه مندان به مشاوره اعتقادی می توانند صبح ها از ساعت 9 تا 14:30 و عصرها از ساعت 16:30 تا 21 به واحد مشاوره اعتقادی واقع در مدرسه پریزاد مراجعه کنند و پس از ثبت نام از ارائه خدمات مشاوره اعتقادی بهره مند شوند.

وی در ادامه حجج اسلام و المسلمین عزیزی، نهضتی، اسدالهی و ملک احمدی را برخی از اساتید این واحد معرفی و ابراز کرد: اداره پاسخگویی به سوالات دینی حرم مطهر رضوی با بهره مندی از روحانیون متخصص در زمینه اعتقادات، قرآن و حدیث، تاریخ، احکام، مشاوره خانوادگی و تربیت آماده خدمت رسانی در حوزه پاسخگویی و مشاوره دینی به زائران بارگاه منور رضوی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha