جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خانم نیکپور

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س)یزد در در همایش «طعم خوش زندگی»، کمک به رشد علمی بانوان را از مصادیق معروف برشمرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، خانم آزاده نیکپور مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) یزد در همایش «طعم خوش زندگی» که با دعوت از طلاب متأهل و همسران آنان برگزار شد تشویق به علم و دانش را از زیبایی های دین اسلام دانست و بیان کرد: خداوند در کسب علم، تمام مرزهای جنسیتی، سِنّی و مکانی را برداشته است و به زنان و مردان مسلمان، سفارش می کند به کسب علم و دانش بپردازند.

وی تصریح کرد: ملتی که دانا شود، زیر بار ظلم و استکبار نمی رود و ملتی که نادان باشد، همیشه با شرّ و بدی همراهی می کند و بهترین علم، همان علمی است که انسان را به سوی دینش راهنمایی کند و هم اکنون طلاب ما، در راه کسب این علم هستند.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) یزد با استناد به آیه 91 سوره نساء ضمن بیان این مطلب که «رفتار معروف» شامل تمام اخلاق های پسندیده و خوب انسانی می شود، خطاب به همسران طلاب گفت: یکی از مصداق های معروف، کمک به رشد علمی بانوان است.

نیکپور با تشریح برخی اقدامات انجام شده در این مدرسه علمیه، خاطرنشان کرد: در این مجموعه، تلاش ما بر این است تا زمینه مساعدی را برای تحصیل خواهران طلبه فراهم کنیم و مسیر این راه جهادی را برای آنان هموار سازیم که این مهم، جز با همکاری و همدلی همسران در محیط خانه میسر نمی شود.

 

انتهای پیام / ۳۱۳/۴۷

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha