پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت‌‌الاسلام والمسلمین یعقوبی- امام جمعه بجنورد

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: مسئولان باید به مردم خدمت کنند و خدای ناخواسته به نام انقلاب به مردم ظلم نشود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بجنورد، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، ظهر امروز در نشست با مدیران خراسان شمالی، با بیان این که خداوند متعال نعمت انقلاب اسلامی را برای ملت ایران اسلامی نازل کرد، اظهار داشت: باید همواره قدر نعمت‌های الهی را بدانیم و شکرگزارنعمت انقلاب باشیم.

وی با اشاره به اینکه شکر دارای سه مرحله معرفتی، قلبی و زبانی است، گفت: همه ما وظیفه داریم تا انقلاب اسلامی را بشناسیم؛ هدف انقلاب اساسا نهضت اقتصادی و سیاسی نبوده، بلکه جوهره اصلی آن معنویت است.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی با بیان اینکه قبل از پیروزی انقلاب ما در تاریکی بودیم و باید این واقعیت را به نسل جوان انتقال دهیم، افزود: مسئولان باید به مردم خدمت کنند و خدای ناخواسته به نام انقلاب به مردم ظلم نشود؛ در دهه فجر می‌خواهیم اعلام کنیم که همواره وفادار به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم.

وی با بیان این که 22 بهمن روز ظهور تولی و تبری است، ابراز داشت: مردم همواره ثابت کرده‌اند که در بطن انقلاب و دفاع از ارزش‌های انقلاب هستند.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی تصریح کرد: مردم نشان دادند که منفعل نبوده و هیچ‌گاه منفعل نخواهند شد و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی را حفظ خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه رمز پیروزی جمهوری اسلامی کلمه توحید و وحدت بوده است، افزود: اساسا همین دو مورد رمز بقا است و اگر بتوانیم همواره وحدت داشته و خداباوری داشته باشیم، این انقلاب حفظ خواهد شد.

امام‌جمعه بجنورد در ادامه همه را به فروتنی دعوت کرد و گفت: تواضع و فروتنی، با حسد سازگاری ندارد، از رو در تعالیم اسلامی همواره بر تواضع سفارش شده است.

وی، تواضع در برابر خدا، مردم و جامعه  را از مصادیق فروتنی دانست و خاطرنشان کرد: انسان متواضع از دو بهره تواضع و ستایش مردم برخوردار است.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha