جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی

حوزه/آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی در پیامی ارتحال رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» متن پیام تسلیت آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی  رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) به مناسبت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 
انا لله و انا الیه راجعون 
خبر بسیار ناگوار و غیر مترقبه ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی موجب تاثر و تاسف شدید گردید . ایشان از شخصیت های کم نظیری بود که عمر شریف خویش را صرف مبارزه با طاغوت و استکبار و احیاء اسلام ناب محمدی و تشکیل حکومت اسلامی نمود . سیاست و جهاد را از اسلام و آموزه های قرآن و مکتب اهل بیت علیهم السلام به خوبی آموخت و در سر تا سر زندگی خود ‍پیاده نمود . همواره با امام بزرگوار در همه مراحل حضور داشت و از معتمد ترین افراد در نزد آن مرد بزرگ بود .حضور هاشمی در در صحنه های مختلف خصوصا در دفاع مقدس موجب دلگرمی امام راحل بود. ایشان بعد از ارتحال امام ، نقش اول و اساسی در انتخاب رهبری معظم انقلاب را در خبرگان داشت و با افکار و اندیشه های بلند خود به دنبال استمرار ، تحکیم و صدور انقلاب بود . اعتقاد راسخ به ولایت فقیه و حمایت های واقعی و اساسی ایشان از رهبری از ویژگی های آن مرد بزرگ بود . اعنتاء به مبانی محکم امام خمینی در انقلاب در دو جهت اسلامیت و جمهوریت ، توجه عمیق به مردم و ارزش ملت از دیگر خصوصیات این شخصیت انقلابی بود . 
ارتحال ایشان را به همه ملت ایران ، رهبری معظم ، همه دلسوزان و دلدادگان انقلاب و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می نمایم . از خداوند رحمت واسعه و علو درجات برای ایشان مسئلت دارم . 
محمد جواد فاضل لنکرانی 19/10/1395

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha