جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام مجید بداریه

حوزه/ رئیس تبلیغات اسلامی اسفراین گفت: تجلی فرهنگ دینی، در زندگی متمدن بشری ضامن رشد و نمو جامعه انسانی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بجنورد، حجت الاسلام مجید بداریه، امروز در دیدار با روحانیون طرح هجرت این شهرستان، با تاکید بر اهمیت کار فرهنگی دینی اظهار داشت: در حوزه فرهنگ تفاسیر و معانی متفاوتی از فرهنگ شده ولی آنچه که از باورهای مردم یک جامعه پیداست، فرهنگ از آن مردم بوده و جامعه بدون فرهنگ، حیات، بالندگی و شادابی ندارد.

وی فعالیت در عرصه فرهنگ دینی را حساس‌، کلیدی و زیربنایی دانست و بر لزوم توجه بیشتر متولیان فرهنگی به فرهنگ دینی تاکید کرد.

حجت الاسلام بداریه با بیان اینکه در دنیا سه مقوله اقتصاد، فرهنگ و سیاست در حال جهانی شدن و رقابت است، افزود: جهان در حال توسعه اقتصادی است چرا که برای آنها یک فرصت و امتیاز محسوب می‌شود، در حالی که از سیاست جهانی گریزان بوده و تابع سیاستهای کشور خود هستند.

رئیس تبلیغات اسلامی اسفراین با اشاره به فرمایش «مقام معظم رهبری» که دنیا می خواهد بر مردم سلطه فرهنگی پیدا کند و ارزش های آن جامعه را از آن بگیرد، گفت: ما می خواهیم با فرهنگ و اعتقادات خود زندگی کنیم.جامعه ای که باورش را از دست بدهد اصالتش را از دست داده و جامعه ای که اصالتش را از دست بدهد بی ارزش است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha