جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حضرت آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ حضرت ‌آیت الله علوی گرگانی گفتند: این عالِم مجاهد در دوران قبل و بعد از انقلاب و در صحنه های مختلف و در رده های بالا همچون ریاست مجلس شورای اسلامی و جانشین فرمانده کل قوا در زمان جنگ نقش آفرین و مؤثر بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله علوی گرگانی در پیامی درگذشت رئیس تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفتند که متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی
خبر درگذشت ناگهانی جناب مستطاب حضرت حجة الاسلام و المسلمین آقای شیخ علی اکبر هاشمی رفسنجانی رحمه الله یار دیرین امام و رهبری و شخصیت زحمتکش و پرتلاش سال های طولانی قبل و بعد از انقلاب موجب تأثر و تألم اینجانب گردید.
این عالِم مجاهد و زحمتکش که در دوران قبل از انقلاب در مبارزات بر علیه دستگاه سلطنتی شاهنشاهی در کنار مرحوم آیت الله طالقانی و شهیدان بهشتی و مطهری و مفتح رحمهم الله و برخی دیگر از انقلابیون وفادار به امام خمینی رحمه الله سالها رنج زندان را کشیدند، بعد از انقلاب نیز امام خمینی رحمه الله را تنها نگذاشته و در صحنه های مختلف و در رده های بالای انقلاب همچون ریاست مجلس شورای اسلامی و جانشین فرمانده کل قوا در زمان جنگ نقش آفرین و مؤثر بودند.
ایشان با هوشیاری و زحمات فراوان بعد از رحلت امام خمینی رحمه الله نیز در سازندگی و آبادی مملکت ایران نقش ماندگار ایفا کردند.
اینجانب این ضایعه را در درجه اول به محضر امام زمان علیه السلام و به مقام معظم رهبری، همچنین به خانواده و بازماندگان آن مرحوم تسلیت گفته و امید است که خداوند با فضل و رحمت خود ایشان را مشمول عنایات وافره خود قرار دهد و شفاعت اجداد طاهرین شامل حال ایشان گردد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha