پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله نابلسی

حوزه/ آیت الله عفیف النابلسی از علمای لبنان با صدور پیامی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی را به آیت الله العظمی خامنه ای رهبر انقلاب تسلیت گفت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، آیت الله عفیف النابلسی از علمای لبنان با صدور پیامی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را به آیت الله العظمی خامنه ای رهبر انقلاب تسلیت گفت.

در این پیام آمده:

در کمال تسلیم و خشوع،  خبر درگذشت یکی از ارکان انقلاب اسلامی ایران حجت الاسلام و المسلمین رفسنجانی را دریافت کردیم.

مجاهدت های وی تاثیر زیادی در پیروزی انقلاب اسلامی و پیشرفت و شکوفایی انقلاب داشت و همواره در کنار انقلاب بود و در تمام شرایط سخت انقلاب همچون جنگ و تحریم و فتنه های مختلف از آن دفاع و حمایت کرد.

هاشمی سربازی وفادار از لشکریان انقلاب ومقاومی مخلص بود که عمر شریف خود را در راه اعتلای انقلاب و اثبات نقش و جایگاه انقلاب اسلامی در معادلات منطقه ای و بین المللی صرف کرد واز افراد مورد اعتماد امام خمینی(ره) بود که در زمان حیات امام و بعد از درگذشت ایشان مناصب زیادی را در خدمت به ملت سربلند ایران عهده دار شد و در تمام زمینه های نهضت جمهوری اسلامی سهیم بود و به حق یکی از برجسته ترین سازندگان و مهندسان انقلاب بود. ما نیز در لبنان با این مرد بزرگ و فداکاری های او در راه حمایت از مقاومت و خدمت به مستضعفان لبنان آشنا بودیم تا اینکه خداوند ما را در برابر صهیونیست ها به پیروزی رساند.

وی  افزود: فقدان شیخ رفسنجانی خسارتی بزرگ برای عرصه علم و جهاد و مساله فلسطین است که وی حمایت از فلسطین را از ثوابت ملی و اسلامی و انسانی می دانست.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha