پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت‌الاسلام حجت سالاری مکی

حوزه / مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی از پشتوانه های نهضت عظیم انقلاب اسلامی ایران بودند.

حجت الاسلام و المسلمین حجت سالاری مکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی ضمن تسلیت ارتحال عالم مجاهد آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: عالم مجاهد مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی یکی از سرمایه های عظیم انقلاب اسلامی ایران به شمار می روند.

وی افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی از پشتوانه های نهضت عظیم انقلاب اسلامی بود و سابقه درخشانی در ایجاد و تشکیل انقلاب اسلامی و نیز همراهی امام راحل (ره) در مبارزات ابتدای نهضت را داشتند که تعابیر امام راحل عظیم الشان درباره این مجاهد انقلابی گویای آن تلاش ها و مجاهدت های ارزشمند است.

مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی تصریح کرد: آنچه که مسلم است این است که امروز این نظام و رهبری معظم داغدار از دست دادن یکی از سرمایه های عظیم انقلاب اسلامی است و باید همه اندیشمندان، فرهنگیان و دلسوزان نظام از به وجود آمدن رخنه هایی که معاندین در صدد فتنه انگیزی از این حادثه غم بار هستند، جلوگیری کنند.

وی گفت: حضور همراه با انس، محبت و همدلی همه سلایق سیاسی در مراسمات بزرگداشت و یادبود آن سیاستمدار اندیشمند که منشا خدمات فراوانی به مردم و جامعه اسلامی بودند، روح امام (ره) و شهدای انقلاب را شاد خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سالاری مکی اظهار داشت: اساتید حوزه های علمیه، طلاب و مسئولان حوزه علمیه استان این مصیبت وارده را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردم شریف و خانواده آن مرحوم تسلیت عرض می نمایند.

وی خاطرنشان کرد:به همین مناسبت مراسم یادبودی جهت بزرگداشت آن عالم فرزانه به همت مدیریت حوزه علمیه خراسان شمالی در بجنورد برگزار خواهد شد که زمان و مکان آن متعاقبا اعلام می شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha