چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
 نشست اختصاصی پایان نامه های سطح سه حوزه خواهران یزد

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران یزد از برگزاری نشست تخصصی ارتقا و کیفیت بخشی به پایان نامه های سطح سه با حضور مدیران مدارس و معاونان پژوهشی سه مدرسه علمیه سطح سه خواهران استان خبرداد.

خانم رؤیا دهقانی، معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران یزد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد اظهار کرد: به منظور اطلاع رسانی به مدیران و معاونان پژوهشی مدارس علمیه خواهران استان یزد در خصوص تشکیل کارگروه تخصصی پایان نامه های فقه و اصول در مرکز استان، اولین نشست تخصصی برگزار شد.

وی افزود: در این نشست حجت الاسلام سید احمد میر خلیلی یکی از اعضای کارگروه پایان نامه های فقه، نظارت بیشتر مدارس در زمینه نگارش و تدوین پایان نامه ها را از سوی متخصصین حاضر در همان مدرسه قبل از بارگذاری نهایی در سامانه و نیز انتخاب موضوع بر اساس استعداد و علاقه طلاب را خواستار شد.

معاون پژوهش مدارس علمیه خواهران استان یزد تصریح کرد: برخی ازاهداف تشکیل کارگروه پایان نامه ها و اهمیت اهتمام مدیران، معاونان پژوهش و طلاب و به طور تفصیلی روند تدوین پایان نامه را تبیین شد.

دهقان یادامه داد: در این نشست بر ضرورت آشنایی طلاب قبل از ورود به نوشتن پایان نامه با نرم افزارهای متعدد به خصوص نرم افزار ویراستاری و پژوهیاری تأکید شد.

وی گفت: مدارس سطح سه موظف خواهند بود موضوعات پیشنهادی و طرح های تفصیلی پایان نامه ها را برای بررسی و تصویب نهایی به کارگروه استانی ارسال نمایند و در رفع اشکالات محتوایی، ساختاری و شکلی پایان نامه ها نظارت کنند.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران یزد خاطرنشان کرد: این نشست به عنوان اولین گردهمایی مدیران و معاونان پژوهشی سطح سه با اهداف فوق در سال تحصیلی جدید به شمار می رود که در ماههای آتی بنا به ضرورت و درخواست مدیران با هدف تبادل نظر و عمق بخشی به محتوای پایان نامه ها برگزار می شود.

انتهای پیام / ۳۱۳/۴۷

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha