جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست هم اندیشی مدیر حوزه علمیه خواهران یزد

حوزه/ در نشست هم اندیشی مدیر حوزه علمیه خواهران یزد و جمعی از اساتید حوزوی طرح انتشار دوفصلنامه تخصصی این حوزه در آینده ای نزدیک، مصوّب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، به همت معاونت پژوهش حوزه علمیه خواهران یزد، نشستی علمی فرهنگی به منظور هم اندیشی برای بررسی طرح انتشار دوفصلنامه تخصصی حوزه علمیه خواهران یزد با توجه به ظرفیت بالای بانوان طلبه و اساتید مدارس علمیه خواهران، برگزار شد.

در این نشست که در دفتر حجت الاسلام والمسلمین کارگر شورکی مدیر حوزه علمیه خواهران یزد تشکیل شد جمعی از اساتید حوزوی از جمله حجج اسلام میرخلیلی، رجبی، میرجلیلی، خواجه پور و آقای ملک ثابت حضور یافتند و تجربیات خود در زمینه راهکارهای توسعه فعالیت های مطبوعاتی را به اشتراک گذاشتند.

این گزارش می افزاید: طرح اولیه انتشار دوفصلنامه تخصصی زیر نظر حوزه علمیه خواهران یزد به تصویب رسید و مقرر شد اعضا در زمینه انتخاب نام و موضوع آن نظرات خود را ارسال کنند و نیز مقدمات اخذ مجوز از وزارت مطبوعاتی ارشاد فراهم شود.

برپایه این گزارش، در ابتدای این هفته نیز در سفر حجت الاسلام مبینی به یزد در نشستی ویژه موضوع راه اندازی دوفصلنامه تخصصی حوزه علمیه خواهران با توجه به ظرفیت بالای اساتید و طلاب این حوزه، تبیین و مورد تأیید وی قرار گرفت.

 

انتهای پیام / ۳۱۳/۴۷

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha