جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله هاشمی رفسنجانی

حوزه/ مردم شریف و قدرشناس ایران اسلامی با حضور با شکوه و وحدت بخش در مراسم تشییع و بدرقه یار دیرین انقلاب، وفاداری خود را به مقام معظم رهبری و سال های مجاهدت و ایثارگری آیت الله هاشمی رفسنجانی ادا كنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، تعدادي مدارس علمیه خواهران خراسان رضوی در پی ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی پیام هایی صادر و اين ضايعه را تسليت گفتند. 

در اين پیام ها آمده است: ارتحال جانسوز اندیشمند، سیاستمدار وارسته و مجاهد انقلاب و نظام اسلامی و یار دیرین و پرسابقه حضرت امام خمینی و رهبر معظم انقلاب، آیت الله هاشمی رفسنجانی را به ساحت مقدس امام زمان(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامي، جامعه روحانيت معزز و بيت معظم له و ملت شريف ايران تسليت عرض مي كنيم و براي آن عالم جليل القدر و شخصيت بلند آوازه انقلاب، علو درجات را از خداوند سبحان خواستاريم.

 آیت الله هاشمی رفسنجانی از افراد موثر نظام اسلامی ایران بود که قبل و بعد انقلاب دین خود را به نظام اسلامی ایران ادا نمود و اینک بر مردم شریف و قدرشناس ایران اسلامی است که با حضور با شکوه و وحدت بخش در مراسم تشییع و بدرقه آن یار دیرین انقلاب، وفاداری خود را به مقام معظم رهبری و سال های مجاهدت و ایثارگری وی را ادا كنند.

مدارس علمیه خواهران خراسان رضوی همچنین این ضایعه عظیم را به حوزه های علمیه کشور، ارادتمندان و همه دوست داران نظام اسلامی ایران تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم، غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان و ارادتمندان صبر و حلم آرزومند است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha