سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام حسن طاهری

حوزه/ استاد حوزه علمیه همدان با توصیه طلاب به انس با قرآن و اهل بیت(ع)، تاکید کرد: راه و مسیر عبودیت از کانال قرآن و اهل بیت(ع) می گذرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان حجت الاسلام و المسلمین حسن طاهری، در مراسم وفات حضرت معصومه(س) و یادبود آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی که ظهر امروز در مسجد مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره) همدان برگزار شد، با تسلیت سالروز وفات کریمه اهل بیت(ع) و ارتحال آیت الله هاشمی، گفت: خدمات ارزنده آیت الله رفسنجانی در قبل و بعد از انقلاب از یاد و خاطره مردم ایران نخواهد رفت.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت مساله معاد افزود: مرگ در کمین است و مردم نیز آن را قبول داشته، ولی به این موضوع غافل هستند و در خواب به سر می برند که با صدای زنگ مرگ بیدار می شوند. 

استاد حوزه علمیه همدان گفت: تقوا، بهترین توشه انساندر سفر آخرت است، لذا باید نهال تقوا را در زندگی کاشته و در آخرت برداشت کند.

وی خاطرنشان کرد: از نشانه های تقو،، نماز اول وقت است؛ رهبر معظم انقلاب در این رابطه فرموده اند که به تاخیر انداختن نماز مانند قیام توابین است که اطاعت از ولی را به تاخیر انداختند.

حجت الاسلام والمسمین طاهری افزود: قیام برای نماز شب و مناجات با خدا از دیگر نشانه های تقواست.

وی با تاکید بر ضرورت رعایت تقوا در مسائل سیاسی، گفت: باید پیرو مقام معظم رهبری باشیم، چرا که ایشان اهل افراط و تفریط نبوده و موضع گیری های معظم له به عنوان شاخص، مورد توجه قرار گیرد.

استاد حوزه علمیه همدان با توصیه طلاب به انس با قرآن و اهل بیت(ع)، تاکید کرد: راه و مسیر عبودیت از کانال قرآن و اهل بیت(ع) می گذرد.

انتهای پیام

    

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha