پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شیخ قاووق

حوزه/ شیخ قاووق گفت: عربستان امروز در تمام جبهه ها با شکست روبرو شده و پس از پنج سال جنگ و خونریزی، هنوز نتوانسته نظام سوریه یا حلب و بغداد و دمشق را سرنگون سازد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ نبیل قاووق نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسم یادبودی در حسینیه امام علی(علیه السلام ) در بیروت، انجام عملیات قهرمانانه در قدس شرقی و به هلاکت رساندن 4 سرباز صهیونیست را از طرف حزب الله و مجاهدان مقاومت و مردم لبنان تبریک گفت و این عملیات را نشان دهنده عظمت مردم فلسطین و قدرت معجزه آفرینی آنها دانست که تاکیدی بر شکست اسرائیلی ها در سرکوب مقاومت و انتفاضه به شمار می رود.

وی افزود: سخت ترین چالش پیش روی دولت لبنان، تنظیم قانون جدید انتخابات است که اگر در انجام آن ناتوان باشد تمام دستاوردهای دیگر دولت نیز محکوم به شکست خواهد بود، زیرا تمام نیروهای سیاسی کشور با قانون انتخابات فعلی مخالفند.

شیخ قاووق درباره اوضاع سوریه و منطقه نیز گفت: تکفیری ها دوسال است که دو روستای فوعه و کفریا را محاصره کرده اند و مردم این روستا حتی برای تامین آب و غذای خود مشکل دارند و تروریست ها مخازن آب این روستا را هدف قرار می دهند که البته چنین رفتارهایی از سوی تروریست ها و حامیان آنها جدید نیست؛ چراکه هواپیماهای عربستان نیز مخازن آب صنعا را هدف قرار داده اند و امروز این موج شرارت تکفیری به تمام منطقه سرایت کرده و تمام این جنایت ها با حمایت های مالی و فکری نظام عربستان صورت می گیرد.

نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله گفت: عربستان امروز در تمام جبهه ها با شکست روبرو شده و پس از پنج سال جنگ و خونریزی هنوز نتوانسته نظام سوریه یا حلب و بغداد و دمشق را سرنگون سازد و آزادسازی حلب در سوریه نیز تمام معادلات منطقه و سرنوشت سیاسی و نظامی آن را تغییر داد و تکفیری ها را در آستان نابودی قرار داد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha