جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام ابوالقاسم طاهری

حجت الاسلام والمسلمین طاهری آیت الله هاشمی رفسنجانی را یار صدیق و وفادار امام راحل و مقام معظم رهبری معرفی کرد و گفت: این شخصیت برجسته انقلاب همواره زندگی خود را وقف کشور و مردم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم طاهری، مدیر حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، با تسلیت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی، رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:ایشان در عرصه انقلاب، دفاع مقدس و سازندگی ایران اسلامی و همراه با رهبری امتحان خوبی پس داد.

مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به این پیام مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت ارتحال آیت الله هاشمی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این پیام مهم آقای هاشمی را قدیمی ترین همراه خود در عرصه های مختلف معرفی کردند.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری آیت الله هاشمی رفسنجانی را یار صدیق و وفادار امام راحل و مقام معظم رهبری معرفی کرد و گفت: این شخصیت برجسته انقلاب همواره زندگی خود را وقف کشور و مردم کرد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که آیت الله هاشمی رفسنجانی علی رغم فرازو نشیب های بسیار از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز هیچ گاه دست از دفاع از انقلاب و رهبری نکشید، تصریح کرد: این شخصیت بزرگ انقلاب اسلامی از جمله یاران وفادار انقلاب، امام و رهبری بودند که تا آخرین لحظه از عمر خود پای انقلاب و آرمان های امام ایستاد.

مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که خدمات ارزشمند آیت الله هاشمی رفسنجانی برای پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن در مقاطع مختلف هیچ گاه از اذهان فراموش نخواهد شد، گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی کارنامه روشنی در خدمت به انقلاب اسلامی در صحنه های مختلف دارند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آیت الله هاشمی در تثبیت و تحکیم نظام اسلامی و همچنین اداره کشور نقش های مهمی ایفا کردند، افزود: نام هاشمی با انقلاب اسلامی گره خورده است.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری با بیان این که آیت الله هاشمی پس از پیروزی انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس نیز خدمات بسیار ارزشمندی را انجام دادند، گفت: این شخصیت مبارزه در دوران دفاع مقدس با تدبیر و درایتی هوشمندانه جنگ تحمیلی را مدیریت و در نجات کشور از نفوذ عوامل بیگانه نقش موثری ایفا کرد.

وی با بیان این که رحلت آیت الله هاشمی به حتم ضایعه ای بزرگ برای انقلاب اسلامی است، گفت: آیت الله رفسنجانی از شخصیت های کم نظیر در حرکت انقلاب اسلامی و از یاران حضرت امام خمینی(ره) بودند که از آن روزهای نخست در انقلاب حرکت و مبارزه کردند و همه سختی ها و مشکلات و شکنجه ها را به جان خودشان برای به ثمر نشستن انقلاب تحمل کردند.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی بعد از پیروزی انقلاب هم همواره در منصب و مسؤولیت های متعدد در جایگاه های ویژه و بسیار حساس نقش آفرین بودند و خدمت می کردند و جز یاران و مریدان حضرت امام بودند و همچنین جزء پشتیبانان و حامیان و رهروان رهبر انقلاب اسلامی بودند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha