پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
عیسی بسطامی

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه همدان گفت: تمامی مدارس علمیه استان با همکاری اداره کل ورزش و جوانان، به وسایل ورزشی تجهیز شده اند.

حجت الاسلام عیسی بسطامی معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه همدان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان با اشاره به عملکرد این معاونت، ابراز داشت: تمامی مدارس علمیه استان همدان با همکاری سازمان ورزش و جوانان به وسایل ورزشی تجهیز شده اند.

وی ادامه داد: یکی از فعالیت های این معاونت حمایت از فعالیت های ورزشی طلاب است و در این راستا جشنواره فرهنگی، ورزشی طلاب و روحانیون بسیجی را با همکاری بسیج طلاب در رشته های شنا، تکواندو، جودو، تیراندازی در ماه گذشته برگزار کردیم. همچنین برگزاری المپیاد فوتسال در هر سال بین مدارس استان برگزار می شود.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه همدان خاطر نشان کرد: یکی از برنامه های حوزه همدان راه اندازی دفتر مشاوره حقوقی با استفاده از وکلای مجرب در راستای رعایت شئون طلاب در محاکم قضایی و راهنمایی ایشان در این امر است.

وی در ادامه افزود: طلاب حوزه همدان اعم برادران و خواهران می توانند هر سه شنبه از ساعت 9 الی 12 با مراجعه به دفتر مشاوره قضایی در حوزه علمیه همدان از راهنمایی های کارشناس های حوزه  استفاده کنند.

حجت الاسلام بسطامی ادامه داد: در راستای یکسان سازی آمار  شهدای روحانی و طلبه جلسه با بنیاد شهید با حضور آیت الله موسوی اصفهانی، مدیر حوزه علمیه همدان در ماه گذشته داشتیم.

وی در ادامه افزود: این معاونت در راستای حمایت از اساتید حوزه علمیه اقدام به پرداخت وام حمایتی به اساتید حوزه کرده و اساتید را طبق سهمیه ای که از قم تعیین شده است جهت هماهنگی هتل ولایت مشهد به اردوهای زیارتی اعزام می کنیم.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه همدان با اشاره تقدیر از ممتازین مدارس علمیه استان گفت: طلاب ممتاز مدارس علمیه استان را بصورت نیم بها در چهاردهم اسفند ماه سال 95 به اردوی زیارتی عتبات عالیات اعزام خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: با توجه به مصوبه شورای عالی حوزه‌، صدور کارت هویت طلاب سراسر کشور به معاونت امور طلاب و دانش‌آموختگان واگذار شده و معاونت امور طلاب و دانش آموختگان استان همدان در صدور این کارت از استان های نمونه است و این کارت به صورت هوشمند با قابلیت هایی همچون وصل شدن به شبکه شتاب، امکان حضور و غیاب و دیگر امکانات می باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha