سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی - مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد

حوزه / مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد بر لزوم احیاء دیدگاه‌های انقلاب اسلامی در آغاز راه تاکید کرد و گفت: این نگاه باید در سطح جامعه احیا شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد، در نخستین جلسه کمیته قرآن، نهج البلاغه، حوزه و روحانیت ستاد بزگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی که با حضور اعضاء در محل سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، گفت: امام حسن عسکری (ع) در حدیثی می‌فرمایند هر عزیزی اگر حق را ترک کند ذلیل خواهد شد و هر ذلیلی دست به سوی حق ببرد عزیز خواهد شد.

وی افزود: اگر به دنبال یافتن مصداق برای این حدیث باشیم واقعاً ملت ایران در زمان طاغوت حکومتی ذلیل بود اما وقتی به قرآن، اهل بیت (ع) و حق تمسک پیدا کرد به عزت رسید.

حجت الاسلام حسینی کوهستانی با بیان این که اگر اختلاف نظر و بحث‌هایی هم در داخل کشور و در بین مسئولان وجود دارد قابل حل است،‌ابراز داشت: در جهان می‌بینیم کشورهایی که حق را رها کرده‌اند و خود را به قدرت‌های شرق و غرب وابسته کرده‌اند چکونه اکنون خوار و ذلیل هستند.

وی تصریح کرد: همه باید تلاش کنیم دهه فجر که یادآور خاطرات بسیار شیرین از پیروزی انقلاب اسلامی است زنده نگه داشته شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد بر لزوم احیاء دیدگاه‌های انقلاب اسلامی در آغاز راه تاکید کرد و افزود: این نگاه باید در سطح جامعه احیا شود؛  اگر این نگاه در جامعه تقویت در بین عموم مردم حاکم شود شاهد تحولی اساسی در کشور خواهیم بود.

313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha