جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله ضیاءالدین نجفی  تهرانی

حوزه/ تولیت مدرسه علمیه نبی اکرم(ص) تهران با اشاره به فرارسیدن سالروز وفات حضرت معصومه(س) گفت: باید این بانوی بزرگ که نمونه یک انسان ولایتمدار است را، با معرفت، زیارت کرد و دقت کنیم که ایشان، فرزند و خواهر امام هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، آیت الله ضیاءالدین نجفی تهرانی، امشب بعد از نماز مغرب و عشاء در درس اخلاق هفتگی خود که با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد نبی اکرم (ص) شرق تهران برگزار شد، اظهار داشت: ائمه اطهار(ع) به نمایندگان خود می فرمودند در حساب خمس، سخن افراد را ملاک تصمیم گیری قرار دهید و هرچه گفتند بپذیرید.

وی با بیان این که امام رضا(ع) فرمودند راضی نیستیم حق ما در میان اموال شما باشد، افزود: حضرت حجت(ع) نیز فرمودند هرکس حق ما را ندهد، ظلم کرده است.

تولیت مدرسه علمیه نبی اکرم(ص) تهران، با بیان این که بنده طبق سفارش اهل بیت(ع) و توصیه مراجع معظم تقلید، در حساب سال خمسی افراد، مهربانانه عمل میکنم و هیچ سختگیری ندارم، گفت: مردم، مؤمن هستند و حوزه های علمیه و 100 هزار طلبه فعلی و همچنین طلاب را در طول تاریخ اسلام، تأمین کرده اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن سالروز وفات حضرت معصومه(س) گفت: باید این بانوی بزرگ را، با معرفت، زیارت کرد و دقت کنیم که ایشان، فرزند و خواهر امام هستند.

آیت الله نجفی تهرانی افزود: طبق روایت، هر کس به زیارت حضرت معصومه(س) برود، گناهانش آمرزیده و بهشت بر او واجب می شود.

وی در پایان تصریح کرد: مردم! باید احکام دین و دستورات الهی را شناخت و به آنها عمل کرد زیرا شب اول قبر و در روز قیامت از انسان درباره این احکام و دستورات، سوال می شود.

۳۱۳/۲۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha