سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
آیت الله هاشمی رفسنجانی

حوزه / آیین بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی از سوی نماینده ولی‌فقیه در استان چهار محال و بختیاری در شهرکرد برگزار می‌شود

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شهرکرد، درپی ارتحال یار دیرین حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، آیت الله هاشمی رفسنجانی مجلس تحریم و بزرگداشت از سوی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، استاندار استان و مجمع نمایندگان استان برگزار خواهد شد. 

این مراسم امروز سه‌شنبه 21 دی‌ماه، از ساعت 14 الی 16 در مهدیه مصلای امام خمینی(ره)برگزار خواهدشد. 

دفتر نماینده ولی فقیه در استان، ضمن طلب علوّ درجات برای آن فقید سعید و آرزوی صبر جمیل و اجر جزیل برای خانواده محترم و بازماندگان ایشان از عموم مردم مؤمن، ولایت‌مدار، همیشه در صحنه و قدرشناس استان دعوت می‌شود در این مراسم نورانی که تجلیل از مقام شامخ این یار صادق انقلاب اسلامی است، شرکت نمایند. 

آیت‌الله اکبر هاشمی‌رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از عمری مجاهدت و تلاش در مسیر آرمان‌های انقلاب عصر یکشنبه 19 دی ماه، در یکی از بیمارستان‌های تهران دار فانی را وداع گفت.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مسئولیت‌های مهمی همچون عضویت در شورای انقلاب اسلامی، ریاست مجلس شورای اسلامی، ریاست مجلس خبرگان، ریاست جمهوری و ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام را برعهده داشت.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha