سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حرم امام خمینی(ره) آماده پذیرایی از پیکر یار

حوزه/ حرم امام خمینی(ره) در فضایی آکنده از حزن و اندوه ،آماده پذیرایی از پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، حرم امام خمینی(ره) از ساعات اولیه امروز پذیرای اقشار مختلف مردم از سراسر نقاط کشور است که برای شرکت در مراسم تشییع و خاکسپاری آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی ، رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام و یار و یاور مقام معظم رهبری، خود را به حرم یار رسانده اند.

یگان ویژه تشریفات ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در حرم امام خمینی(ره) نیز منتظر استقبال از پیکر یار همیشگی امام و رهبری است.

بسیاری از مردم پوسترهایی منقش به تصاویر امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب و مرحوم آیت الله هاشمی که در روی آن نوشته شده "هاشمی زنده است تا نهضت زنده است"؛ را در دست دارند.

 همچنین در اطراف ضریح مطهر امام(ره) بنرهایی نصب شده که تصاویر مقام معظم رهبری و آیت الله هاشمی روی آن نقش بسته و جمله رهبر معظم روی آن نقش بسته که فرمودند"با فقدان هاشمی این جانب هیچ شخصیت دیگری را نمی شناسم که تجربه ای مشترک و دراز مدت را با او در نشیب و فرازهای این دوران تاریخ ساز را به یاد داشته باشم".

پخش قرائت قرآن در صحن مطهر امام(ره) حال و هوای خاصی به این مراسم داده و بر این اساس چشمان بسیاری از حاضران در فراق آیت الله هاشمی که زحمات زیادی برای مردم ایران کشیده، اشک بار است.

حضور خبرنگاران و عکاسان رسانه های مختلف خارجی و داخلی در این مراسم بسیار چشمگیر است.

اخبار تکمیلی متعاقبا منتشر خواهد شد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha