شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله نعیم آبادی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان گفت: شهر قم به دلیل وجود بارگاه ملکوتی حضرت معصومه(س) و بزرگترین حوزه علمیه شیعی، به عنوان یکی از کانون‌های اصلی صیانت از اسلام ناب مطرح است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» ازهرمزگان، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در پنجمین همایش کریمه اهل بیت(س) در تالار شهیدآوینی بندرعباس، با تسلیت ایام وفات حضرت فاطمه معصومه(س) و رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی، گفت: متاسفانه از زندگی پر از درس این بانوی بزرگوار اطلاعات چندانی وجود ندارد، اما از روایاتی که از اهل بیت(ع) در  رابطه با حضرت معصومه(س) وجود دارد می توان به ابعاد شخصیتی ایشان پی برد.

وی با استناد به روایتی که می فرماید: « هرکسی که فاطمه معصومه(س) را زیارت کند بهشت بر او واجب است»، تصریح کرد: منزلت و جایگاه این بانو به اندازه ای رفیع است که بهشت بر زائر ایشان واجب می شود.

آیت الله نعیم آبادی با بیان این که کسی که زیارتش انسان را بهشتی می کند، قطعا همه چیز دارد، یادآور شد: جایی که حضرت معصومه(س) دفن شده است چندین بانوی بزرگوار ازجمله دختر امام جواد(ع) نیز مدفون است، اما کریمه اهل بیت(س) دارای چنان مقامی است که می تواند شفاعت کند.

رئیس شورای حوزه علمیه هرمزگان در پایان گفت: کریمه اهل بیت(س) 17 روز بیشتر در قم زندگی نکرد، اما چهره عبادی آن حضرت در همین مدت زمان اندک مشخص شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha