سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت الاسلام علی غفاری / مدیر حوزه خواهران مازندران

حوزه/ آیت الله هاشمی رفسنجانی دارای شخصیت فرا جناحی و همواره در خط ولایت بوده که فرمایشات مقام معظم رهبری را مقدم بر دیگر اظهارنظرها داشتند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین علی غفاری، مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران ضمن تسلیت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی بیان کرد:ایشان یکی از شخصیت های دیرین، برجسته و از ارکان اصلی نظام بود که درشکل گیری ، پیروزی و وقایع بعد انقلاب نقش اساسی و مهمی داشته و در مناصب مختلف سیاسی در مجلس خبرگان، مجمع تشخیص مصلحت نظام و.... مسئولیتهای خطیری را بر عهده داشتند.

وی افزود: آیت الله هاشمی یار دیرین و امام و همسنگر، همراه و رفیق مقام معظم رهبری بودند که همواره اقدامات و موضع گیری های ایشان حول محور ولایت و خط رهبری بوده است.

مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران با اشاره به برخی از درس هایی که از زندگی آیت الله هاشمی می توان گرفت، تصریح کرد: هوشمندی و زیرکی ایشان سبب گردید تا همیشه مسائل روز جامعه را به خوبی درک کرده و عکس العمل مناسب در برهه های مختلف اقتصادی، سیاسی و... نشان داده و بهانه به دست دشمنان ندهند.

وی تاکید کرد: یکی از ویژگی های بارز آیت الله هاشمی، شجاعت، صراحت بیان و استقامت ایشان در راه انقلاب و همچنین باورمندی شان نسبت به نظام و دستاوردهای آن است.

حجت الاسلام غفاری اعلام کرد: این مجاهد نستوه  دارای سعه صدر و تحمل بالایی در حوادث مختلف قبل و بعد انقلاب بوده و همیشه سعی نمودند در صحنه های مختلف جامعه  مواضع مناسب و درخوری نسبت به نظام و رهبری داشته باشند.

وی با اشاره به نگرانی هایی که نسبت به تخریب شخصیت یار دیرین امام وجود دارد، گفت: برای تخریب شخصیت افراد، سه حالت وجود دارد؛ اول این که به صورت مستقیم از فرد بد گفته و اورا مورد تخریب قرار می دهند؛ دوم این که برخی افراد در تعریف کردن از  شخصیت ها، الفاظ نادرست استفاده می کنند و سوم این که افراد ناشایست و بد، تعریف و تمجید از شخصیتها را انجام می دهند، که این سه موضع خطرناک می باشد

مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران اظهار کرد: نگرانی ما نسبت به این سرمایه ارزشمند انقلاب این است که برخی افراد با غفلت از کسانی که باورمند به نظام هستند، به این شخصیت انقلابی، آسیب برسانند.

وی خاطر نشان کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی دارای شخصیت فرا جناحی  و همواره در خط ولایت بوده که فرمایشات مقام معظم رهبری را مقدم بر دیگر اظهارنظرها داشتند؛ لذا نباید اجازه دهیم تا دیگران از شخصیت ایشان، سوء استفاده جناحی نمایند. انتهای پیام313/48

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha