جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جلسه نماینده مقام معظم رهبری در غرب آفریقا با مدیر حوزه یزد

حوزه / نماینده مقام معظم رهبری در غرب آفریقا با تاکید بر ضرورت تربیت مبلغان بین المللی، گفت: طلاب باید با رویکرد بین المللی تربیت شوند تا بتوانند اثرگذاری لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام سید محمد شاهدی رضوی، نماینده مقام معظم رهبری در غرب آفریقا، در نشستی با مدیر حوزه علمیه استان یزد، در محل مدیریت حوزه استان، با تاکید بر ضرورت تربیت مبلغان بین المللی، گفت: امروزه طلاب شهرستان های کشور از فضای بین الملل دور هستند.

وی افزود: برسی نقش حوزه انقلابی در جامعه و در خارج از کشور از مباحث بسیار مهمی است که باید برای طلاب تبیین شود تا دانسته های خود را کامل کنند و در فضای بین الملل اثرگذار باشند.

راه اندازی سه رشته تخصصی در حوزه یزد

حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس، مدیر حوزه یزد نیز در این جلسه به فعالیت سه رشته تخصصی در حوزه استان اشاره کرد و گفت: هم اکنون طلاب استان در سه رشته تخصصی«امامت»،«حقوق و قضای اسلامی»و «تفسیر و علوم قرآنی» مشغول به تحصیل هستند.

مدیر حوزه علمیه یزد در خصوص تعداد طلاب محصل در رشته تفسیر، گفت: در سال جاری تعداد 30نفر در رشته تفسیر ثبت نام کردند که پس از گذراندن مراحل گزینش، 12 نفر موفق به تحصیل در این رشته شدند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha