سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
دوره آموزشی «احترام به مسلمانان» برای پلیس بلژیک

حوزه/ دوره آموزشی «مدیریت تعارض و چگونگی جلوگیری از بروز مشکلات در برخورد با مسلمانان» برای پلیس بروکسل برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از breitbart، دوره آموزشی چگونگی «روابط احترام آمیز با جوامع اسلامی» در بلژیک، قرار است از ماه آینده یعنی فوریه برای اعضای اداره پلیس بلژیک برگزار شود.

این دوره آموزشی 8 ساعته با عنوان «مدیریت تعارض و چگونگی جلوگیری از بروز مشکلات در برخورد با مسلمانان» شامل اطلاعات پایه‌ای و اصول دین اسلام و همچنین تاریخ مهاجرت به بلژیک از سال 1960 تا به امروز می‌باشد.

از دیگر موضوعاتی که در این کلاس به افسران اداره پلیس آموزش داده خواهد شد نشان دادن تفاوت‌های میان دین و فرهنگ می‌باشد. به علاوه مروری کلی بر جوامع مختلف مسلمان در این کشور به آنان ارائه می‌شود.

این دوره آموزشی شامل آموزش‌های عملی نیز خواهد بود تا ماموران و افسران پلیس بتوانند فرق میان مسلمانان عادی را با افراط‌گرایان و تروریست‌ها تشخیص داده و از این پس برخورد و رفتار احترام‌آمیزی با شهروندان مسلمان بلژیکی از خودشان ارائه دهند.

آنامی مائس عضو هیات مدیره پلیس در این باره گفت: داشتن اطلاعات اولیه درباره اسلام برای ماموران پلیس امری ضروری محسوب می‌شود و خود افسران پلیس برگزاری چنین کلاس‌هایی را درخواست کرده‌اند تا به این ترتیب احترام متقابلی میان پلیس و مسلمانان برقرار شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha