پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله العظمی بشیر النجفی

حوزه / حضرت آیت الله شیخ بشیر النجفی از مراجع نجف اشرف، سه شنبه شب در پیام های جداگانه ای برای رهبر معظم انقلاب و خانواده هاشمی رفسنجانی، ارتحال آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، حضرت آیت الله شیخ بشیر النجفی از مراجع نجف اشرف، سه شنبه شب در پیام های جداگانه ای برای رهبر معظم انقلاب و خانواده هاشمی رفسنجانی، ارتحال آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت.

بر پایه این گزارش به نقل از دفتر خبرگزاری ایرانا در عراق، در پیام آیت الله بشیر النجفی به رهبر معظم انقلاب آمده است: با حزن و اندوه فراوان خبر ارتحال یکی از استوانه های انقلاب اسلامی ایران عزیز ، آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی دریافت گردید.

این مرجع تقلید ضمن تسلیت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی به رهبر معظم انقلاب، از خداوند منان خواستار رحمت واسعه برای آن فقید عزیز شده و افزودند: این مصیبت را به حضرت ولی عصر(عج) ، جنابعالی و ملت شریف ایران عزیز و خانواده آن مرحوم تسلیت می گویم.

آیت الله بشیر نجفی در پیام دیگری ، این مصیبت را به خانواده آیت الله هاشمی رفسنجانی تسلیت گفته و از رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با عنوان 'یکی از ارکان انقلاب اسلامی ' یاد کرده اند.

ایشان افزودند: از خداوند می خواهم به همگان صبر و اجر جزیل عنایت فرماید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha