سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
آیت الله هاشمی رفسنجانی

مدیر حوزه علمیه استان لرستان گفت:آیت الله هاشمی رفسنجانی (ره) مبارزی شجاع و دارای اراده ای قوی بود.

حجت الاسلام والمسلمین علی میناپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرّم آباد با تسلیت ارتحال آیت اللّه هاشمی رفسنجانی به محضر مقام  معظم رهبری و ملت شریف و بابصیرت ایران اسلامی، گفت: آیت الله هاشمی (ره) یار دیرین امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و از شخصیت های برجسته و موثر در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی بود.

وی با اشاره به اینکه این عالم ربانی، شخصیتی جهانی، سیاست مداری کارکشته، مبارزی شجاع و دارای اراده ای قوی بود، خاطر نشان کرد: مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی دوست قدیمی و همسنگر دوران مبارزات حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بود.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با بیان اینکه ایشان در مسئوليت های سنگین خدمات شایان و شایسته ای به کشور و ملت شریف،مومن و انقلاب اسلامی ایران نمود اظهار داشت: مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی فرزند حوزه علمیه و شاگرد امام راحل (ره) بود که دشمنان انقلاب اسلامی بسیار تلاش کردند که او را از نظام و رهبری جدا کنند اما هوشیاری او توطئه همه خناسان را ناکام گذاشت.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان در پایان با بیان اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی (ره) با داشتن روحیه جهادی در همه برهه ها و موفقیت های نظام جمهوری اسلامی نقش داشته است افزود: روحیه جهادی و کار و تلاش در تمام عرصه های انقلاب از ویژگی های بارز این مجاهد انقلابی بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha