چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
حجت الاسلام والمسلمین حسین ابراهیمی، عضو جامعه روحانیت مبارز

حوزه/ عضو جامعه روحانیت مبارز ضمن اشاره به خدمات ارزشمند آیت الله هاشمی رفسنجانی در کشور،گفت: ایشان نقش بسزایی در پایه گذاری زیربناهای توسعه کشور در جامعه داشته است.

حجت الاسلا والمسلمین حسین ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند ضمن تسلیت رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، اظهار کرد: ایشان دارای شخصیت کم نظیری در رابطه با نظام بوده و در قبل و بعد از انقلاب اسلامی، بیشترین خدمات را داشته است.

وی با بیان این که هاشمی رفسنجانی همواره ولایت محور و گوش به فرمان امام راحل (ره) بود، تصریح کرد: بعد از رحلت امام خمینی نیز ایشان در خدمت مقام معظم رهبری بوده است و با ایشان ارتباط عاطفی و صمیمانه نزدیک داشته است.

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان این که هاشمی رفسنجانی قوت قلب رزمندگان دفاع مقدس بود، خاطرنشان کرد: بر کسی پوشیده نیست که وی از ستون های انقلاب بوده و نامش همراه با تاریخ انقلاب اسلامی پیوند خورده است.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی ادامه داد: ایشان از جمله شخصیت هایی بود که هرگاه انقلاب در خطر قرار می گرفت، از نظر فکر و توان اجرایی، کارساز و موثر واقع می شد.

وی با بیان این که  خدمات شایسته ای در دوران سازندگی در کشور انجام شده است، متذکر شد: انتخاب ایشان به عنوان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام سبب شد که سران سه قوه زیر نظر این شخصیت بزرگ، به اجرای فرامین رهبری بپردازند.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی ضمن اشاره به این که کمالات شخصیتی هاشمی رفسنجانی در سخنان مقام معظم رهبری به وضوح نمایان است، اذعان داشت: این بزرگ مرد، در برهه های مختلف زمانی دارای دشمنانی سرسخت و کینه توزانه بود و این موضوع، به دلیل تاثیرگذاری وی در جامعه است.

وی اضافه کرد: در برهه ای از زمان دشمنانی بودند که قصد داشتند سبب دوقطبی شدن جامعه بشوند ولی با هوشیاری رهبر فرزانه انقلاب و سیاست های هاشمی رفسنجانی خوشبختانه اینگونه دسیسه ها خنثی شد.

نماینده پیشین مردم بیرجند،خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار داشت: نقش بی بدیل و انکارناپذیر این شخصیت برجسته در پیشبرد اهداف انقلاب، فرماندهی هوشمندانه وی در دوران دفاع مقدس، آبادانی و سرافرازی ایران در سالهای پس از جنگ، هدایت هوشمندانه وی در پایه گذاری زیربناهای اصلی توسعه کشور؛ از جمله خدمات این مرد بزرگ است که همواره در حافظه تاریخ و مردم این مرز و بوم نهادینه می شود.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha