جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تیپ امام جعفر صادق (ع)

حوزه/ طی مراسمی معاون جدید هماهنگ کننده تیپ امام جعفر صادق (ع)، با حضور جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه تودیع و معارفه شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، درمراسم معاون جدید هماهنگ کننده تیپ امام جعفر صادق (ع)، حجت الاسلام و المسلمین طیبی فر، فرمانده تیپ مستقل 83 امام صادق(ع) ضمن عرض خیر مقدم به شرکت کنندگان و تمجید از خدمات 28 ساله معاون سابق هماهنگ کننده تیپ،از آقای رستمی به عنوان صندوقچه اطلاعات تیپ امام صادق(ع) یاد کرد و برای وی در مسئولیت جدید آرزوی توفیق نمود.
در ادامه مراسم، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه ضمن تقدیر از آقای شمس الله رستمی معاون سابق و معرفی حجت الاسلام  منتظر زاده به عنوان معاون جدید هماهنگ کننده، انجام تکلیف و نگرانی از عاقبت امر را از ویژگی های مردان خدا در هر مسئولیتی برشمرد.
حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی با اشاره به ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی و مجاهدات ایشان در پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: اکنون که آقای هاشمی با توجه به فراز و نشیب هایی که داشتند از دنیا رفته اند، باید از خداوند متعال برای ایشان طلب مغفرت و برای خانواده و بازماندگان ایشان طلب صبر و بصیرت نمود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جریان فتنه 88 دو عامل را از دیدگاه دشمنان نظام برای عدم موفقیت فتنه گران در آن برهه برشمرد و گفت: این دو عامل اصلی عبارتند از، وجود رهبری بصیر، حکیم  که دارای مقبولیت بین مردم است و همراه نبودن  مردم با فتنه گران برای نادیده گرفتن عاشورا یا آتش زدن تصویر امام راحل.
وی افزود: دشمن زخم خورده در فتنه دهه 90 قصد نفوذ فکری برای تغییر باور های مردم را دارد.
در پایان مراسم لوح تقدیر معاون سابق و حکم مسئولیت معاون جدید هماهنگ کننده به آنها اعطا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha