سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
آیت الله دری نجف آبادی

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در جمع طلاب لرستان گفت: خواب دشمن که جدایی مردم از روحانیت است همواره بدون تعبیر می ماند چرا که مردم انقلاب اسلامی عاشق مرجعیت و ولایت هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد؛آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی امروز در مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی (ره) در مدرسه علمیه کمالیه خرم اباد که با حضور مردم و مسئولان با اشاره به خدمات وافر و شایسته آن عالم گرانقدر و مبارز و مجاهد نستوه برای انقلاب اسلامی افزود:آیت الله هاشمی رفسنجانی (ره) با ظلم و جور مقابله نمود و در پیروزی انقلاب اسلامی نقشی موثر وسازنده داشت.

وی با اشاره به اینکه آن مرحوم یار دیرین امام و رهبری بود تصریح کرد:آن عالم وارسته با شجاعت و پایداری در راه اهداف والای انقلاب اسلامی سختی های بسیاری را تحمل نمود و پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز در راه تثبیت این آرمان ها لحظه ای از تلاش و زحمت دست برنداشت.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با اشاره به اینکه این روحانی برجسته از سیاستمدارن برجسته و شهیر بود افزود:برای ادامه راه اهداف والای انقلاب باید از تلاش های مجاهدات و علمایی همچون آیات الله بهشتی،مطهری و رفسنجانی درس گرفت و همواره یاد و خاطره تلاش های آنها را زنده نگه داریم.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه علماء و روحانیت همواره در برابر استکبار جهانی و ظلم و استبداد طاغوت ،مارکسیسم ،حزب توده و....مبارزه نموده اند تصریح کرد:خواب دشمن که جدایی مردم از  روحانیت است همواره بدون تعبیر می ماند چرا که مردم انقلاب اسلامی عاشق مرجعیت و ولایت هستند.

وی در پایان با اشاره به خدمات بی بدلیل آیت الله هاشمی رفسنجانی (ره) در ایجاد و راه اندازی دانشگاه آزاد اسلامی برای کسب علم و عدم نیاز دانشجویان این مرزوبوم برای تحصیل و مهاجرت به سایر کشورها گفت:با ایجاد این قطب علمی ، تحولی عظیم در کسب علم و دانش در ایران اسلامی صورت گرفته است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha