سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
برجام و مقابله با آمریکا

حوزه / مدیر حوزه علمیه قزوین گفت : عهد شکنی آمریکا در ماجرای برجام ، ذات خبیث آمریکا را به جهانیان نشان داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی ظهر امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه امام صادق (ع) با اشاره به  سالروز توافق‌نامه برجام اظهار کرد: موضوع برجام و آثار و ثمرات احتمالی آن یک موضوع کاملا سطحی و رونمایی است که  اهداف سیاسی را دنبال می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی خاطرنشان کرد: توافق با دشمنی که ضد بشریت است و نه تنها هیچ‌گاه خیرخواه ما نبوده بلکه خواهان اصلی سقوط نظام نیز می‌باشد از اصلی‌ترین مشکلات و اشتباهات ما در توافق‌نامه برجام است.

وی افزود: سران آمریکایی‌ از کارکشته‌های مسائل سیاسی هستند که در سیاست‌هایشان نمی‌خواهند طرف مقابل سودی ببرد و اصلا طالب برد، برد نیستند.

استاد حوزه علمیه قزوین  به نقض برجام توسط آمریکا اشاره کرد و گفت: آمریکایی‌ها بارها در سخنان خود از تامین امنیت اسرائیل، جلوگیری از پیشرفت‌های هسته‌ای ایران و نابود کردن ایران سخن به میان آورده‌اند که خود نوعی دهن‌کجی به ایران و نقض برجام بوده است.

وی ادامه داد:  همان‌طور که در ظاهر نیز می‌بینیم متاسفانه ما در بحث برجام نسبت به دانشمندان بسیاری بی‌اعتنایی کردیم و سبب نابودی تعداد زیادی از کارخانه‌ها شدیم حال آن‌که  طرف مقابل ما آمریکا تحریم ها را پشت سرهم ردیف کرده بود.

مدیر حوزه علمیه قزوین برجام را یک حرکت شکست خورده دانسته و تبیین کرد: برجام حرکت شکست ‌خورده‌ای بود که عده‌ای دوباره آن را امتحان کردند ولی دشمن شناسان از ابتدا به فرجام این توافق آگاه بودند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی تصریح کرد: مقام معظم رهبری و مومنین و دشمن شناسان از ابتدا به حیله‌گری‌های آمریکا و این‌که  آمریکا اصلا شرایط توافق با ایران را ندارد، هشدار داده بودند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha