پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
محسن رضایی

حوزه/ دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که آیت الله هاشمی وابستگی عمیقی به رهبری داشت، گفت: ایشان نشان داد که اعتبار همه مسئولین به انقلاب است، لذا باید در صیانت از انقلاب و خدمت به مردم، دلسوزانه و فداکارانه عمل کرد.

دکتر محسن رضایی در حاشیه بزرگداشت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی در کاشان، در گفتگو با خبرنگار «حوزه»، از ایشان به عنوان فردی که در دوران سخت انقلاب همراه همیشگی امام(ره) بود یاد کرد و گفت: ایشان  وابستگی عمیقی انقلاب، نظام و مقام معظم رهبر داشت.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر این که آیت الله هاشمی در مبارزه یا استکبار تمام تلاش خود را به کار برد، ابراز داشت: دشمنی ما با آمریکا و دنیای استکبار متوقف نمی شود.  

 وی با اشاره به پیام تسلیت مقام معظم رهبری، افزود: هر چند رحلت آیت الله هاشمی حادثه جانکاه و غافلگیرانه ای برای نظام بود، ولی این رجعت فرصت خوبی برای همدلی ملت بود، لذا دوستان انقلاب باید رفاقت و برداری را حفظ کنند.

رضایی خاطرنشان کرد: آیت الله هاشمی نشان داد که اعتبار همه مسئولین به انقلاب است، لذا باید در صیانت از انقلاب و خدمت به مردم، دلسوزانه و فداکارانه عمل کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که آیت الله هاشمی تابع دستورات مقام معظم رهبری بود و تمام عمر خود را در مسیر دفاع و خدمت به انقلاب و نظام  گذراند، تاکید کرد: همه مسئولین باید با حفظ  وحدت و همدلی، پشت سر رهبر معظم انقلاب حرکت کنند.

وی در پایان تشییع باشکوه آیت الله هاشمی رفسنجانی را نشانه قدرشناسی ملت انقلابی و ولایی ایران دانست و تصریح کرد: مردم همواره نشان داده اند پای انقلاب ایستاده اند و قدردان شخصیت هایی مانند مرحوم آیت الله هاشمی هستند.

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha