شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام مبلغی لرستان

حوزه/ مدیر سابق حوزه علمیه استان لرستان با تاکید بر ضرورت صیانت از انقلاب و حفظ وحدت ملی، گفت: تلاش برای حفظ وحدت ملی در کشور از ویژگی های آیت الله هاشمی(ره) بود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا مبلغی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به اینکه روحیه ضد استبدادی و استکباری در وجود آیت الله هاشمی رفسنجانی (ره) نهادینه شده بود، گفت: علاقه ایشان به اسلام و سرنوشت کشور و ملت، موجب شد به عنوان یار مبارز ، نهضت امام خمینی (ره) را همراهی و پشتیبانی نماید.

وی با اشاره به اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی (ره) در مبارزات ضد ستمشاهی با تحمل شکنجه و دستگیری توسط ساواک از مبارزه علیه طاغوت دست برنداشت، تصریح کرد: سابقه مبارزاتی آیت الله هاشمی(ره) سابقه ای درخشان و ستودنی است، به گونه ای که ایشان را می توان در شمار اولین مبارزان انقلابی به شمار آورد.

مشاور استاندار لرستان در امور روحانیون با بیان اینکه عشق به انقلاب، ولایت و مردم در تمام دوران عمر و دفاع مقدس موجب شد که آن عالم مجاهد و گرانقدر به خوبی رسالت های خود را در اداره امور کشور انجام دهد، خاطر نشان کرد: آن مرحوم در دوران دفاع مقدس با مدیریت اوضاع جنگ، به بهترین وجه ممکن به وظیفه خود عمل کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مبلغی، آیت الله هاشمی رفسنجانی (ره) را از استوانه های انقلاب برشمرد و افزود: ایشان در تمام برهه ها و تصمیم گیری های تاریخی انقلاب مطیع رهبری و ولایت بود و رهنمودهای رهبری را به عنوان فصل الخطاب می دانست.

وی در پایان با تاکید بر ضرورت صیانت از انقلاب و حفظ وحدت ملی، گفت: تلاش برای حفظ وحدت ملی در کشور از ویژگی های آن عالم مجاهد و مبارز بود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha