پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام سید حسن ربانی

حوزه/ رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه گفت: مراکز حوزوی نقش ویژه ای در احیای تمدن اسلامی دارند و امروز در مقابل هجوم بی سابقه فرهنگی وظیفه دفاع از فرهنگ اصیل اهل بیت(ع) راداریم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن ربانی صبح امروز در آئین تودیع و معارفه مدیر جامعه الزهرا(سلام الله علیها) که در تالار بیداری اسلامی این مرکز حوزوی برگزار شد، با بیان این که احیای تمدن اسلامی در گروی فعالیت مراکز علمی عمیق، روشن، آگاه به زمان و متعهد است، اظهار داشت: مراکز حوزوی نقش ویژه ای در احیای تمدن اسلامی دارند و امروز در مقابل هجوم بی سابقه فرهنگی وظیفه دفاع از فرهنگ اصیل اهل بیت(ع) راداریم.

وی با بیان این که یکی از محورهای عمده هجوم فرهنگی در حوزه زنان متمرکز شده، گفت: بر این اساس نیازمند بانوان فاضله، باهوش و باهمت برای دفاع از کیان فرهنگ اسلامی و احیای تمدن اسلامی هستیم.

رئیس هیات امنای جامعه الزهرا(س) با بیان اینکه مجموعه فاخر و بلند آوازه جامعه الزهرا در دفاع از کیان اسلام نقش ویژه ای دارد، اظهار داشت: امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری همواره ناظر بر این نقش ویژه این مرکز حوزوی در دفاع از حریم اهلبیت(ع) و بازسازی احیای تمدن اسلامی هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ربانی تصریح کرد: زحمات حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی مدیر نخست جامعه الزهرا(س) به یادماندنی و قابل قدردانی است و در تکمیل این حرکت برادر مخلص حجت الاسلام والمسلمین هاشمیان گام های بلندی برداشت و مجموعه را چند قدم به جلو برد.

وی با اشاره به این که امروز با اصرار و استعفای حجت الاسلام والمسلمین هاشمیان مواجه شدیم تا در عرصه های دیگر خدمت کنند، تصریح کرد: بر این اساس، حجت الاسلام والمسلمین مدنی که سابقه خدمت در امور بین الملل را نیز دارد، برای مدیریت جامعه الزهرا(س) انتخاب شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ربانی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم جامعه الزهرا(س) در انجام رسالت خود در راستای دفاع، هجوم و ارائه حکیمانه فرهنگ اسلامی، ارزش های انقلاب اسلامی و احیای تمدن اسلامی پیشتاز باشد.

انتهای پیام/313/33

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha